Skip to main content

מידע מסייע

בעקבות פניית נגישות ישראל, חודשו הרמפות במתחם התחנה בנווה צדק

במתחם התחנה העתיקה, שנחנך ב- 2010, הותקנו רמפות ניידות בכניסות לחנויות. הרמפות נשחקו ונעלמו והתחילו להתקבל תלונות רבות. בעקבות פנייתנו הותקנו רמפות חדשות

 

בתשובה לפנייתנו, בתחילת יולי 2011 מנהל "התחנה" כותב:

"במתחם "התחנה" הושקעו משאבים רבים לקיים נגישות לבעלי מוגבלויות על אף הקושי הכרוך בכך עקב מגבלות שימוריות. לכן בכל עסק אשר הייתה קיימת בו בעיית נגישות הוצבה רמפה. עקב השימוש הרב הרמפות נהרסו במשך הזמן, לכן הוזמנו רמפות חדשות… הרמפות הנ"ל יסופקו ויותקנו תוך שלושה שבועות".

 

בפועל הרמפות הוצבו כבר ב- 10.7.2011! לפי מנהל "התחנה", יש רמפות קבועות בכל החנויות (פרט לאחת, שבה לא ניתן להרכיב רמפה קבועה ומציבים רמפה ניידת לפי הצורך). תודה למנהל "התחנה" ולחברת "א. פתרונות נגישות" על הביצוע המהיר.
להלן דוגמאות באדיבות חברת "א. פתרונות נגישות" ומנהל "התחנה":

 

 

רמפה חדשה במתחם התחנה  רמפה חדשה במתחם התחנה 

רמפה חדשה במתחם התחנה

 

על הרמפות שהשתמשו בהן עם פתיחת המתחם אפשר לקרוא כאן. באופן כללי צריך לדעת שנעשה שם מאמץ להנגשת המתחם (כמוזכר לעיל) והחניון, אך יש קטעים אתגריים או לא נגישים כגון קרון המוזיאון "מסע בזמן", מסעדה בקומה שניה ללא מעלית וריצוף לא נוח למשתמשים בקביים או כיסאות גלגלים.


בסוף 2014 מגיעה תלונה על הבחנה בין סוגי תג נכה בכל הנוגע לתשלום עבור החניה. כמו-כן נטען שחניות הנכים סומנו רחוק מהכניסה (יש חניות רגילות קרובות יותר). בבירור עם הנהלת ה"תחנה".

  


מידע כללי וקישורים

 

 

 

מתחם התחנה

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן