Skip to main content

הנגשת שירות BOXIT

ה- BOXIT הוא שירות לאיסוף חבילות בשירות עצמי באופן דומה לכספומט: במקום שטרות כסף מוציאים מהמכונה חבילה שהוזמנה (למשל) באינטרנט. בעקבות פנייתנו מתמודדים בחברה עם סוגיות נגישות

 

השירות של BOXIT ייחודי בארץ וקורץ (בין השאר) לאנשים עם מוגבלויות שלא מסתדרים עם דואר ישראל ועם שירותי השליחים למיניהם. כמו בכספומט וב"מכונות למתן שירות אוטומטי" אחרות (כהגדרתן בתקנות נגישות השירות), מתעוררות כאן סוגיות של נגישות.

 

עוד לפני שמעבירים את המערכת בדיקות לפי התקנות והתקנים, בולטת בעיה קריטית למשתמשים בכיסא גלגלים, והיא שחלק מהתאים (שבהם נמצאות החבילות) מצויים בגובה שהיושב בכיסא לא יגיע אליו. הפתרון לבעיה הוא להגדיר (בעת ההרשמה לשירות) את הצורך בנגישות ואז דואגים ב- BOXIT להכניס את החבילה לתא בגובה המתאים. הנושא נבחן פעם אחת על ידי חבר העמותה ונמצא סביר: החבילה סומנה באמצעות מדבקה גדולה שנרשם עליה "תא מונגש". היא הייתה בתא קצת גבוה שהצריך מאמץ בגישה אליו. בנוסף, הכניסו את החבילה עמוק לתוך התא וכמעט שהיה צורך במקל כדי לשלוף את החבילה. אנחנו מאמינים שאחרי הדרכה מתאימה של השליחים החבילות יוכנסו לתאים הנכונים.

 

בעיה פחות קריטית היא מסך המגע. גם הוא קצת גבוה ועלול לסנוור בזוויות מסוימות של השמש. מהחברה הסבירו שהעיצוב הזה תואם את דרישות הנגישות של הדואר הצרפתי.

 

אנחנו פועלים להוספת מידע נגישות במקום בולט באתר (לא רק בטופסי הרשמה).

תא מונגש BOXIT

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן