Skip to main content

שדה התעופה רמון והחיבור שלו לאילת

סגירת שדות התעופה באילת ובתל אביב הייתה מכה לכל מי שהתרגל לטוס בקו הזה ולתיירים. שדה התעופה רמון אמור להיות תחליף מודרני לשדה שהיה בלב אילת, אך יש בעיות בעיקר בהסעות בינו לבין אילת

 

התלונה מפורטת בכתבה ב"יום יום באילת" מאפריל 2019. הקווים בין "רמון" לאילת הופעלו על ידי "אגד" והם לא נגישים. ב"אגד" הבטיחו הסעות נגישות בהזמנה מראש, אך המתלוננים טענו שזה לא עובד והם נאלצו לשלם עשרות שקלים עבור נסיעה במונית. בסוף 2019 הגיעו אלינו תלונות בנושא וקיבלנו מרכז הנגישות של "אגד" את ההבהרה הבאה:

"

דאגתי לפירוט מלא של הסדרי הנגישות בקווים אלו, הם מורכבים – אני אודה לך אם תכווין את הפונים בשאלות בנושא אל עמוד הנגישות באתר אגד – כאן המיקום המדויק של המידע על הסדרי הנסיעה בין רמון לאילת:

http://www.egged.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8-9720-%D7%94%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%99-%D7%A0%D7%92%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%AA.aspx#RAMON

".

בעת כתיבת שורות אלה יש בקישור לעיל פירוט מלא של אופן הזמנת אוטובוס נגיש בקווים למתחמי המלונות והחוף הדרומי. הקווים שמחברים את שדה התעופה עם השכונות הם נגישים. כמובן שהיינו מעדיפים שברוח חוק השוויון השירות יהיה שוויוני ולא יצריך תיאום מראש.

 

הרושם שמתקבל מהתלונות הוא שהבעיה העיקרית בחודשים הראשונים להפעלת השדה היא מסירת מידע שגוי / חסר לציבור הנוסעים. לדוגמא, מתלוננת כותבת לנו בנובמבר 2019:

"אין אוטובוסים נגישים לנוחתים בשדה רמון המבקשים להגיע לאילת. כך נמסר לי מאגד המפעילה את שירות השאטלים".

 

באופן כללי צריך לזכור שמשרד התחבורה אחראי על מהלכם של קווי תחבורה ציבורית, תדירותם ונגישותם. חברות האוטובוסים אחראיות לביצוע ולשירות (כולל מוקדי מידע והזמנות).

 

 

 

מידע נוסף וקישורים

 

 

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן