Skip to main content

חדשות

מיזם "האפוד הסגול" של עמותת נגישות ישראל בכנס "עורף סגול" בכנסת

קטגוריה: חדשות העמותה

עמותת נגישות ישראל השתתפה בכנס "עורף סגול", שהתקיים ביום רביעי ה-27.3 בכנסת ישראל.
הוא נערך בנוכחות מכובדת של שר הרווחה יעקב מרגי, השר בני גנץ, בהובלת שתי היושבות בראש השדולה לאנשים עם מוגבלות בכנסת, השרה לשעבר חה״כ פנינה תמנו שטה וחה״כ דבי ביטון, בשיתוף חה״כ לשעבר שירלי פינטו, שיזמה את האירוע, נציגים מהממשלה ומהעולם הרחב העוסקים בנגישות ואנשים עם מוגבלויות.

הכנס הפך לבמה לדיון באתגרים העומדים בפני אנשים עם מוגבלות בזמני לחימה, כולל נושאים קרדינליים כמו הנגשת מקלטים, מידע, מערכות התראה, ותמיכה חינוכית ונפשית.

בכניסה לכנס, עמותת נגישות ישראל הציגה תערוכה שהדגימה את פעילותה במסגרת מיזם "האפוד הסגול", תוך הדגשת הכשרות המתנדבים לסיוע לאנשים עם מוגבלות במצבי חירום, פינויים נגישים, והסיוע המיוחד שניתן בשטח.

מנכ"לית נגישות ישראל, עו"ד מיכל רימון, נשאה דברים בכנס, שבהם הציגה את מיזם "האפוד הסגול", פעילות העמותה, השותפויות המשמעותיות עם משרד הרווחה, משרד התיירות, ג'וינט ישראל ועוד. בנוסף, היא הדגישה את החשיבות של הגורם האנושי והיוזמות החדשות, כולל האפליקציה "האפוד הסגול" שפותחה על ידי מתנדבי Code for Israel, לחיבור בין מתנדבים לאנשים עם מוגבלות שזקוקים לעזרה.

אנחנו מודים לכל היוזמות, השותפים והמשתתפים על יום משמעותי זה שמעלה את המודעות וההבנה לנושאי נגישות ומוגבלות. יחד, אנו ממשיכים לפעול למען עתיד נגיש ומכיל יותר לכולם. 🌍💙

תערוכת "האפוד הסגול" של עמותת נגישות ישראל שהוצגה בכניסה לכנס בכנסת
מיכל רימון מנכ"לית עמותת נגישות ישראל עם השר בני גנץ בתערוכת "האפוד הסגול" של העמותה שהוצגה בכנס

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן