Skip to main content

חדשות

נגישות אנשים עם מוגבלות בתקופת עבודות הרכבת הקלה בתל-אביב

קטגוריה: חדשות העמותה

תשובת הרשות הארצית לתחבורה ציבורית

 

על מנת להקל על הבאים בשעריהן של הערים המרכזיות במטרופולין, תפעיל חברת נת"ע שירות היסעים (שאטלים) ,מארבעה חניוני חנה וסע, אשר יפעל בתדירות גבוהה, אל מוקדי התעסוקה בערים המרכזיות של המטרופולין.

יש לציין כי שירות זה מונגש באופן הבא: בעלי המוגבלויות יוכלו לנסוע בשאטל מונגש בכל שעה עגולה, בין השעות 7:00-11:00 (כולל) במידה ויהיה ביקוש. מועד החזרה לחניון ייקבע בתיאום עם הנוסע בעת היציאה מהחניון. אחרי השעה 11:00, יופעל רכב מונגש מהחניון בהתרעה של שעתיים מראש.

להלן פירוט החניונים ומספרי הטלפונים לתיאום:

אצטדיון המושבה פ"ת
נגישות לנכים: הסעות מיוחדות ברכב נגיש לבעלי כיסאות גלגלים – בין השעות 07:00 ל-11:00 – בכל שעה עגולה. בשאר שעות פעילות החניון יש לתאם טלפונית עד שעתיים מראש להגעת רכב נגיש, לתיאום מראש יש להתקשר 3442* .

גני יהושע
נגישות לנכים: הסעות מיוחדות ברכב נגיש לבעלי כיסאות גלגלים – בין השעות 07:00 ל-11:00 – בכל שעה עגולה. בשאר שעות פעילות החניון יש לתאם טלפונית עד שעתיים מראש להגעת רכב נגיש, לתיאום מראש יש להתקשר 3442*.

חוף תל ברוך
נגישות לנכים: הסעות מיוחדות ברכב נגיש לבעלי כיסאות גלגלים – בין השעות 07:00 ל-11:00 – בכל שעה עגולה. בשאר שעות פעילות החניון יש לתאם טלפונית עד שעתיים מראש להגעת רכב נגיש, לתיאום מראש יש להתקשר 03-6519721.

בצוות התכנון בחברת נת"ע מועסקים מומחים מורשי נגישות, אשר ביצעו בקרה על תכנון ההסדרים הזמניים.
צוותי הפרויקט ילוו את העבודות באופן צמוד ויעקבו אחר יישום הסדרי הנגישות לאנשים עם מוגבלויות, ויהיו ערוכים למתן מענה מידי לבעיות שתתעוררנה.

פעילות נוספת שחברת נת"ע מקיימת כוללת:
1. קיום מפגשים עם אירגוני נכים במטרופולין תל אביב לאורך התוואי וקביעת איש קשר לדיווחים שוטפים.
2. יצירת קשר פרטני עם נכים המתגוררים לאורך תוואי העבודות. קביעת מפגש בהתאם לצורך והעברת מידע רלוונטי.
3. טיפול בחניות נכים חלופיות לחניות המתבטלות בזמן ביצוע העבודות
4. בניית חומרי הסברה נגישים.

תשובת חברת נת"ע

בימים אלו אנו פועלים לשיפור הנגישות של אתר החברה הקיים, וזאת בהתאם להנחיות הנגישות ובלייווי יועץ נגישות שהומך ע"י משרד התעשייה והמסחר. כמו כן, חומרי ההסברה הקיימים באתר האינטרנט עוברים התאמות לטובת ציבור האנשים עם מוגבלויות שונות. יצוין כי במקביל, יפורסם באתר מידע ייעודי לאנשים עם מוגבלויות הכולל, בין היתר, מפות הסדרי תנועה עם סימוני חניות נכים, פירוט חזון הנגישות של נת"ע, נגישות בקו האדום ועוד.

נערכה הדרכה לנהגי השאטלים בנושא נגישות, ובקרוב יערכו הדרכות נוספות לעובדים הלוקחים חלק בפתרונות התעבורתיים שמציעה נת"ע.

הדמיית הרכבת הקלה

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן