Skip to main content

חדשות

נגישות ישראל ושגרירות ישראל באירלנד קיימו סמינר נגישות בדבלין

קטגוריה: חדשות העמותה

עמותת נגישות ישראל קיימה ב-11.6 סמינר בדבלין בשיתוף עם שגרירות ישראל באירלנד – הסמינר עסק בנושא נגישות ושילוב של אנשים עם מוגבלות , חקיקה ותקינה, טכנולוגיות ומתודולוגיות שונות – בישראל ובאירלנד

מטרת הסמינר הייתה שיתוף הדדי בידע שיכול לקדם את הנגישות והשילוב בכל מדינה. מטרה נוספת שהעלה מר אופיר קריב, שגריר ישראל באירלנד, הייתה שיתוף פעולה בין שתי המדינות באמצעות שני ארגונים שיפעלו יחד לקידום נגישות ושילוב במדינה שלישית שתיבחר.

קבוצה מדהימה של כ-30 נוכחים מארגונים שונים ומגוונים שמעו הרצאות מרתקות. מיכל רימון, מנכ״לית עמותת נגישות ישראל, הציגה את המודל של עמותת נגישות ישראל ליצירת הרמפה האנושית לקידום שילוב ונגישות שרלוונטי למדינות מתפתחות מחד למפותחות מאידך.

מיכל רימון - מנכ״לית עמותת נגישות ישראל
עו"ד מיכל רימון – מנכ״לית עמותת נגישות ישראל

כמו כן, הציגה מיכל את אחד הנושאים המרכזיים שהעמותה מקדמת בשנים האחרונות – נגישות בעידן הטכנולוגי כאמצעי בין היתר לשילוב בתעסוקה ולמיגור עוני ויצירת שוויון, כחלק ממטרות ה SDGs של האו"ם.

בנוסף על הרצאה של מיכל רימון מנכ"לית העמותה, הרצה מר

Gerald Craddock, chief officer of the center for excellence in Universal Design, National Disability Authority כשכל אחד מהם סקר את מצב הנגישות והשילוב במדינתו.

בחלק השני הרצו חברות טכנולוגיות והמתודולוגיות המסייעות במתן פתרונות חדשניים ויצירתיים: גלובל ראמפ,

A2Z נגישות ושיווק באינטרנט, אורקם, A-check מבית 'תמר נגישות'.

המשתתפים סיכמו בתחושה שיש לשתי המדינות פוטנציאל נפלא ללמוד אחת מהשניה ולשיתוף פעולה.

תודות מיוחדת לאורלי וייצמן סגנית השגריר ול –

Aisling Meehan עוזרת השגריר, על עבודה יוצאת מן הכלל ביצירת אירוע איכותי ומוקפד.  אנו תקווה כי נחזור לאירלנד בעתיד כדי לשתף בהתנסוית החווייתיות שהעמותה מקיימת ולהעמיק את הקשרים שנוצרו בביקור זה.


 

מר אופיר קריב, שגריר ישראל באירלנד
מר אופיר קריב, שגריר ישראל באירלנד

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן