Skip to main content

סיכום מבצע עצמאות בשנקל

קטגוריה: חדשות העמותה

מזה כשלוש שנים רשת "שופרסל" פותחת מדי שנה את שעריה לקידום הנגישות ומקיימת מבצע התרמה רחב היקף למען עמותת נגישות ישראל. השנה בנוסף לעובדי רשת "שופרסל" שקידמו את פני הלקוחות והשבו את תשומת ליבם למבצע, התגייסו מתנדבי עמותת נגישות ישראל מצפת ועד אילת. המתנדבים הסבירו לקונים על פעילותה של עמותה והחשיבות בקידום הנגישות בארץ.

לפעילות זו התגייסו, כמובן, מתנדבי נגישות ישראל מתוכנית "שילוב בנגישות" הפועלים בצפון, וכן מתנדבים רבים מפרויקט עמ"ן (עיר מתנדבת נוער). בני נוער במסגרות השונות עברו פעילות חינוכית מטעם עמותה ולאחר מכן יצאו לסניפי ה "שופרסל" הקרובים לאזור מגוריהם.

פעילות ייחודית נעשתה בשוהם. כיתה ג' 3 מבית הספר ניצנים בשוהם התגייסה כולה להפנינג בחנות הרשת שבעיר וקידמה את כל באי החנות בפליירים והסבר קצר על העמותה.

שחק רובינזון ונעמי אהרוני גל, עם יו"ר העמותה, סבתן, ורכזת ההתנדבות של נגישות ישראל.שתי מתנדבות נוספות שהתגייסו למבצע הן שתי תלמידות כיתה ה' מבית הספר תל נורדאו בת"א – שחק רובינזון ונעמי אהרוני-גל. הן יצרו עם העמותה קשר מיוחד כבר בשנה שעברה, פעלו בעצמן להגברת המודעות לנושא הנגישות במסגרת פעילות בית ספרית ואף ערכו התרמה לעמותה בין תלמידי בית הספר ואספו מעל 400 ₪. כאשר שמעו כי יש באפשרותן להתנדב ולעזור בהתרמה נוספת הן כמובן הצטרפו למבצע וקידמו את פני הלקוחות "שופרסל" באזור מגוריהן.

הודות להתגייסותם של לקוחות "שופרסל" נתרמו לעמותה 600,000 ₪.

תודה מיוחדת להנהלת שופרסל, למנהלי התפעול, השיווק, מנהלי הסניפים וסגניהם, ולכל הקופאיות.

תודה מיוחדת למתנדבי עמותת נגישות ישראל שסייעו להתרמה

ואחרונים – תודה לצוות העמותה.

בתרומה זו נמשיך לקדם ביעילות, שקיפות ומקצועיות את הנגישות בישראל.

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן