Skip to main content

חדשות

עמותת נגישות ישראל השתתפה בכנס המפתחים של גוגל ישראל

קטגוריה: חדשות העמותה

עמותת נגישות ישראל השתתפה בכנס המפתחים של גוגל ישראל שהתקיים ב-13 לנובמבר. זהו כנס המפתחים השני שערכה גוגל בישראל. השנה נערכו כנסים דומים בעוד 7 מדינות, כאשר בנוסף למוסקבה, טוקיו, סאו-פאולו, פראג וברלין, שאירחו כנסים דומים בשנה שעברה, יצטרפו גם בואנוס-איירס וסידני. יום המפתחים של גוגל כלל הרצאות וסדנאות בנושאי פיתוח אתרים ויישומים תוך שימוש בכלים של החברה, או טכנולוגיות שבהן היא תומכת, כמו למשל HTML5. אל הכנס הראשון של החברה בישראל הגיעו בכירים מגוגל העולמית כמו גם מהנדסים ומפתחים האחראים לפרויקטים ככרום או ג'ימייל, כך שלמפתחים הישראליים ניתנה ההזדמנות ללמוד מקרוב על אופן הפיתוח בגוגל.

עמותת נגישות ישראל הרצתה בנושא חשיבות נגישות באינטרנט, הוצגה מפת Google נגישות ישראל ע"י דרונט וקיימנו מייצג התנסויות וחוויות במהלך הכנס.
בדרך זו נגישות ישראל ואיגוד האינטרנט הישראלי ממשיכים לקדם את הנגישות באינטרנט.

 

הכנס היה מאד מוצלח בכלל ועבור עמותת נגישות ישראל בפרט – משתתפים רבים מהכנס הגיעו לדוכן של עמותת נגישות ישראל, הביעו התעניינות בנושא וחוו את הקשיים שבגלישה באינטרנט עם מוגבלות בידיים וכן הכירו וראו הדגמה של גלישה עיוורת באינטרנט שהודגמה ע"י אילנה בייניש ואורן בליצבלאו. רבים מהמתכנתים העלו רעיונות ומחשבות על האופן בו הם יוכלו לסייע לקדם את הנגישות באינטרנט ובאפליקציות שונות שהם עובדים עליהם.

 

"שמעתי על נושא הנגישות בעבר אך אין ספק שבכך שאפשרתם לי להכיר ולראות מקרוב – פתחתם לי את העיניים בנושא" סיכם אחד המתנסים "אני השתכנעתי עכשיו נראה מה אפשר לעשות…"

 

ההשתתפות בכנס היא עוד יוזמה במסגרת שיתוף הפעולה הפורה שיש בין עמותת נגישות ישראל לבין חברת גוגל ישראל.

 

אנו מודים על ההזדמנות שניתנה לנו להשתתף בכנס חשוב זה ומצפים להמשך שיתוף הפעולה ולראות את הפירות שיפותחו בעקבות חשיפה זו.

 

הדוכן בו הייתה עמותת נגישות ישראל

שלט כנס גוגל למפתחים

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן