Skip to main content

חדשות

עמותת נגישות ישראל בכנס של עיריית ת"א-יפו: השפעת השבעה באוקטובר והמלחמה על צעירי העיר

קטגוריה: חדשות העמותה

בתאריך ה-24.6.24 עמותת נגישות ישראל, לקחה חלק בכנס של עיריית ת"א שמטרתו מיפוי ופיתוח רעיונות ויוזמות לצעירי העיר לאור השפעות ה-7 באוקטובר והמלחמה הנמשכת מאז.

בכנס השתתפו מומחים, גורמים עירוניים, שירותי התרבות, שירותים חברתיים, עיריית תל אביב, נציגים מצעירי העיר. הוא כלל סדנת פתרונות למצב הקיים ויזמות בשלל האספקטים, כלכלי, רגשי, תעסוקתי, חברתי, שייכות, קהילתי ועוד.

את העמותה ייצגה מירב ברומר, מנהלת פרויקטים ומובילת תוכנית "היום שאחרי" בעמותת נגישות ישראל, אשר שמה זרקור על הפן של התמודדותם של צעירים עם מוגבלות בעקבות המלחמה.

המלחמה העצימה את אחוזי האנשים המתמודדים עם מוגבלות, הרבה מהן הן מוגבלויות בלתי נראות, וכשמדברים על תרבות, פנאי, קהילה, עסקים אנחנו צריכים לדעת להגיע גם לאוכלוסיות האלה תוך כדי לקיחה בחשבון אלמנטים של נגישות .

בנוסף, מירב שיתפה באמצעים הזמינים כיום לסייע בזמן המלחמה לאוכלוסיות אלו, כמו אפליקציית האפוד הסגול שפותחה לעמותת נגישות ישראל על ידי "Code for Israel", במטרה לחבר מתנדבים לאנשים עם מוגבלות בעיר הזקוקים לעזרה בשעת חירום וכן תוכנית "היום שאחרי", אשר עוזרת לאנשים שנכנסו למעגל המוגבלות בזמן המלחמה, לקבל את הכלים והידע שיאפשר להם לחזור יותר מהר לחיים עצמאיים.

ברצוננו להודות לעיריית תל אביב על ההזמנה, החשיפה למצב הקיים, לאפשרות לתרום רעיונות ומיזמים שלנו ועל הבמה להעלאת מודעות בקרב המשתתפים על אוכלוסיות המתמודדות עם מגבלות בשעת חירום.



נשמח ונעריך את עזרתכם לקידום הנגישות ושילובם של אנשים עם מוגבלות בחברה!

מירב ברומר, מנהלת פרויקטים ומובילת תוכנית "היום שאחרי" בעמותת נגישות ישראל, מרצה בכנס.

מירב ברומר, מנהלת פרויקטים ומובילת תוכנית "היום שאחרי" בעמותת נגישות ישראל, מרצה בכנס.
מירב ברומר, מנהלת פרויקטים ומובילת תוכנית "היום שאחרי" בעמותת נגישות ישראל, מרצה בכנס.

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן