Skip to main content

חדשות

עמותת נגישות ישראל קוראת לאנשים עם מוגבלות לבחור בראשי הערים שיקדמו הכי הרבה את נושא הנגישות והשילוב

קטגוריה: חדשות העמותה

בסוף אוקטובר מתקיימות הבחירות לשלטון המקומי. מדובר בבחירות מאוד חשובות לכלל האוכלוסייה ובפרט עבורנו אנשים עם מוגבלות. עמותת נגישות ישראל יוצאת בקריאה לאנשים עם מוגבלות לבחור בראשי ערים שיקדמו הכי הרבה את נושא הנגישות והשילוב.

צריך לזכור, כי אנחנו חיים את רוב זמננו בעיר, בחיפוש אחר חניה, ברחובות, בעסקים, פארקים, בתי הספר, משרדי הרשות, מוסדות התרבות והספורט, בבתי הכנסת והמקוואות, בספריות, בבריכה, בים ועוד מקומות שונים בעיר. על כל אלה ובפרט על נגישותם אחראית העירייה ובראשה ראש העיר. לכן, קריטי לדעת מה התוכניות שלו בענייננו, כמה מהתקציב בכוונתו להשקיע בנושא הנגישות, במודעות לנגישות, בחינוך לנגישות, בהגשה בפועל. אנשים עם מוגבלות מהווים 18 אחוז מהאוכלוסייה. אם כולנו נצביע למועמד שמחויב לנגישות משמע יש לנו כח אדיר להשפיע על איכות חיינו.

 הבחירות עצמן נגישות – ישנן קלפיות נגישות – חשוב לברר מראש מה הקלפי הנגישה הקרובה לביתכם, יש לשים לב כי הקלפי הנגישה היא לא בהכרח הקלפי אליה אתם משויכים.

קלפי נגישה יש שתי חניות, דרך נגישה ללא מדרגות, חדר נגיש להצבעה, שילוט הכוונה לחדר הנגיש, הפרגוד אמור להיות על שולחן שמאפשר גישה בכיסא גלגלים, ניתן להסתייע בעזרה של מלווה. קיים אתר אינטרנט עם כל המידע על הצבעה נגישה. ניתן ליצור קשר דרך האינטרנט, טלפון, ווטסאפ ועוד.

 אם נתקלתם בבעיות נגישות חשוב לדווח.

אז קדימה מצביעים נגישות!

 

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן