Skip to main content

חדשות

עמותת נגישות ישראל קיימה ארוחת חושים ונגישות למנהלי חטיבת משאבי אנוש בבנק לאומי

קטגוריה: חדשות העמותה

בנוסף, התקיים רב שיח בנושא הנגישות על מנת לחשוף בקרב המשתתפים מידע אודות עולם הנגישות.
 
בארוחת החושים שהונחתה ע"י יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל, חוו המשתתפים מוגבלויות שונות תוך כדי אכילת המנות שהוגשו להם במהלך הארוחה.
 
מנה ראשונה הוגשה כשעיני הסועדים מכוסות, כך הם חוו את עולם העיוורים, לידיה מתנדבת בעמותה (עיוור) סיפרה על תחושותיהם של אנשים עם לקות ראיה בבואם לבצע קניות ומהם צורכי הנגישות הנדרשים למוגבלות זו וסיפרה על איך היא  להשתלב בחברה.
 
במנה העיקרית חוו המשתתפים מוגבלות פיזית – הם נדרשו לאכול את המנה שלידיהם כפפות בישול שלתוכן הוכנס אלמנט המנטרל את פעולת האצבעות ומקשה באופן משמעותי על חיתוך ואכילת המנה.
 
במנה האחרונה חוו המשתתפים מוגבלות שמיעה, את המנה אכלו המשתתפים כשעל אוזניהם אוזניות וברקע מושמעת מוסיקה בווליום גבוה כך שנוצר קושי רב ביצרת אינטראקציה עם צוות המלצרים והסובבים אותך.
 
נעמי שמיר, מנהלת אדמינסטרטיבית בעמותה, לקויית שמיעה, סיפרה על הקשיים בהם היא נתקלת ביום יום, רשמים מביקוריה בבנק והצרכים להם היא נזקקת ונתנה דגש על החשיבות הקיימת לנגישות השירות. נעמי הדגישה אף חשיבות הטונציה בדיבור, החידושים בתחום מכשירי השמיעה ועוד.

 

המשתתפים ערכו היכרות מרתקת עם שפת הסימנים בניצוחו של סמי סרואה, מתרגם בשפת הסימנים ומנכ"ל קול הסימנים, באמצעות הפעלה דינמית, לימוד תרגום למילים בסיסיות ואף שירה מרגשת בשפת הסימנים של השיר "לתת".

המשתתפים קיימו דיון פתוח בנושא ודברו על הקשיים בהם הם נתקלים ביום יום והשוני החיובי שמסתמן בקשר עם עולם הנגישות בכלל והשיפורים הרבים שעושה בנק לאומי להנגשת שירותיו לכל סוגי המוגבלויות בפרט.

 
עמותת נגישות ישראל מבקשת להודות למר דני כהן, מנהל חטיבת משאבי אנוש בבנק לאומי, ולעוזרו האישי אילון דחבש על הרמת הכפפה והירתמות לקיום פעילות חשובה זו. 

 

חברי מחלקת ניהול משאבי אנוש מדברים בשפת הסימנים אחד מהסועדים בכפפות מגבילות התנועה

סמי סרואה מנחה את הסועדים בהיכרות עם שפת הסימנים חברי מחלקת ניהול משאבי אנוש מנסים לאכול עם כפפות מגבילות תנועה

חברי הנהלת מחלקת משאבי אנוש אוכלים עם כפפות מגבילות תנועה חברי מנהל מחלקת משאבי אנוש בבנק לאומי אוכלים עם כיסויי עיניים

ארוחת החושים להנהלת מחלקת משאבי אנוש בבנק לאומי

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן