Skip to main content

חדשות

רא"ל בני גנץ נפגש היום עם חיילים בעלי מוגבלות שכלית המשרתים בצה"ל במסגרת פרויקט "שווים במדים" המשותף לצה"ל, עמותת אקים ומשרד הרווחה

קטגוריה: Access Israel News

הרמטכ"ל, רא"ל בני גנץ, נפגש היום (רביעי) עם חיילים מחיל המודיעין המשרתים בצה"ל במסגרת פרויקט "שווים במדים", המשותף לצה"ל, עמותת אקים ומשרד הרווחה, במסגרתו מגייס צה"ל לשורותיו חיילים בעלי מוגבלות שכלית המסייעים לצה"ל במערכים השונים. במפגש, שבו לקחה חלק גם מנכ"לית אקים, סיגל פרץ יהלומי, העניקו החיילים לרמטכ"ל ברכה אישית והגדה לפסח, אשר אוירה על ידי אמנים, חניכי אקים.

רא"ל גנץ נפגש עם כניסתו לתפקידו לפני למעלה משנה עם חיילי "שווים במדים", וכעת ביקש גנץ להיפגש איתם בשנית ובאופן אישי ולמעשה להפוך את המפגש למסורת שנתית. 

הרמטכ"ל ברך את החיילים וציין כי הוא "מעריך מאוד את המאמץ שהם עושים על מנת להתגייס ולתרום למדינה". הרמטכ"ל הוסיף כי "זוהי דוגמה לכולם, שניתן להתגייס למרות הקשיים". עוד הביע רא"ל גנץ תקווה כי הפרויקט יורחב בעתיד.במסגרת פרויקט "שווים במדים", משרתים כיום בצה"ל 48 חיילים ובחודש הקרוב עתידים להתגייס 9 חיילים נוספים לפרויקט.

 

 

בתמונה- הרמטכ"ל רא"ל בני גנץ, ראש אמ"ן האלוף אביב כוכבי, חיילי "שווים במדים" ומפקדיהם, מנכ"לית אקים סיגל פרץ יהלומי, דובר אקים אבי מספין, מנהלת פרויקט "שווים במדים" מיכל שלומי.

צילום: דו"צ

 

מאת: אבי מספין, דובר אקים ישראל

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן