Skip to main content

שיוויון זכויות אופנתי!

קטגוריה: חדשות מתחום הנגישות

היזמית החברתית מירי אלביק מציעה במיזם החדש שלה קולקציות סקסיות, נוחות, יפות ואופנתיות עבור אנשים עם מוגבלות, כי לכולם מגיע להרגיש יפים

מאת: מירי אלביק

במשך 30 שנה עבדתי כתדמיתנית בחברות מובילות בשוק, ביניהן בעונות, שם גם ניהלתי את חדר הדיגום ולאחר שלמדתי לתואר ראשון הפכתי למנהלת ייצור בחברה, לאחר רוויה מעולם הטקסטיל המיינסטרימי הוצע לי קורס של יזמות עסקית, הלכתי על ההזדמנות וחיי השתנו.

 

אנשים בכיסאות גלגלים מדגמנים את הקולקציה של חברת MIRICLE
אנשים בכיסאות גלגלים מדגמנים את קולקציית הבגדים של חברת MIRICLE


הרעיון להקים את

MIRICLE עלה בעקבות שיחה עם חבר טוב אשר מכיר אותי שנים רבות מלימודינו המשותפים בתיכון, אשר בבעלותו חברה המשווקת מעלונים לניוד אנשים אשר יושבים בכסאות גלגלים והציע שנחבר את קהל היעד שלו עם המומחיות שלי.

באותו הרגע בו הדברים נאמרו הרגשתי שמצאתי את הייעוד שלי- יזמות עסקית עם ערך חברתי מוסף של עזרה לזולת.

בפרץ ההתלהבות בדקתי את האופציות וגיליתי שבחו"ל בגדים מותאמים מוצעים בעיקר לבני הגיל השלישי ובארץ לא היה מענה בכלל לצרכים של אוכלוסיות עם מוגבלויות פיזיות. גיליתי שגם במקרה שאדם שכבר מצליח למצוא בחו"ל משהו שנראה טוב יש את אלמנט חוסר הוודאות והעלויות הגבוהות של המשלוח.

מתוך הנתונים והידע שאספתי לקחתי החלטה אסטרטגית- הפריטים שאני מעצבת ישקפו תפיסת עולם שיוויונית, כך שלמסתכל מהצד הפריטים יראו לגמרי רגילים ,שההתאמות יהיו מוצנעות ואלגנטיות ושחומרי הגלם יהיו טבעיים ונושמים והגזרות מותאמות ומחמיאות.

 

אנשים בכיסאות גלגלים מדגמנים את הקולקציה של חברת MIRICLE
אנשים בכיסאות גלגלים מדגמנים את קולקציית הבגדים של חברת MIRICLE

 

תודות לדיאלוג תמידי וקשוב עם לקוחותיי למדתי על הצרכים האמיתיים של קהל היעד שלי מהם ולא מצד שלישי וכך בניתי קולקציית פריטים נוחים, אופנתיים, מחמיאים וסקסיים לנשים וגברים כאחד.

יש לי תחושת הישג עצומה על כך שהגשמתי את החלומות הכמוסים של קהל לקוחותיי היקרים במיוחד להיראות במיטבם, לחוש נוח בבגדים ולהרגיש נחשקים וסקסיים בעיני עצמם והסביבה.

לרוב מפגש הכרות ראשון מתקיים בבית הלקוח/ה, כדי שהאווירה תהיה נינוחה ותאפשר פתיחות. במהלך הפגישה אני מכירה את הלקוח/ה ולומדת על הצרכים שלהם, לעיתים יש לי מוצר קיים שנותן מענה ולעיתים אני מייצרת במיוחד עבורו/ה את הפריט המבוקש אשר נותן מענה לצורך.

אני מאוד אוהבת את המפגשים עם הלקוחות, כל מפגש מרגש, מעשיר, מאתגר ומלמד על הצרכים באופן הכי אותנטי. בנוסף, הלקוחות שלי הם הרוח הגבית הכי משמעותית לקידום העסק שלי, בכל פעם שאני מרגישה שעזרתי לשפר את איכות החיים, אני מתמלאת אושר גדול ותחושת סיפוק עצומה שנותנת לי כוח להמשיך וליצור.

לאתר חברת MIRICLE – לחצו כאן >>

 

אדם בכיסא גלגלים מדגמן את הקולקציה של חברת MIRICLE

אנשים בכיסאות גלגלים מדגמנים את הבגדים של MIRICLE

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן