Skip to main content

חדשות

שת"פ ביוזמת נגישות ישראל: בנק הפועלים מציע הלוואה להנגשת עסקים

קטגוריה: חדשות העמותה

עם כניסתן לתוקף של תקנות הנגשת עסקים לאנשים עם מוגבלות ולנוכח העלויות הכרוכות בכך, יזמו עמותת נגישות ישראל ובנק הפועלים שיתוף פעולה ראשון מסוגו: בנק הפועלים יציע לעסקים הלוואה בתנאים טובים, עד 70 אלף שקל, על מנת לסייע להם במימון הסדרי נגישות בעסק.

בשנת 2014 נכנסו לתוקפן תקנות המגדירות את הסדרי הנגישות הנדרשים מעסקים, על מנת להקל על קבלת שרות לאנשים עם מוגבלות ולקדם את שילובם בחברה.

במסגרת החקיקה ותקנות הנגישות, עסקים, ארגונים ובעלי נכסים נדרשים לקדם את הנגישות, החל מהנגשת המבנים והחנויות – רמפות, דלת רחבה, שירותי נכים, שילוט, עזרים טכנולוגיים, דלפקים נגישים, ריהוט נגיש, מעליות ועוד ודרך הנגשת השרות – הדרכת עובדים לשרות נגיש, הנגשת אתר האינטרנט, הנגשת המוקד הטלפוני, הנגשת המידע, הנגשת הפרסום, האירועים ועוד.

עלויות ההנגשה לא מבוטלות גם כאשר מדובר עסקים קטנים. לדוגמה:

·

התקנת רמפה בכניסה יכולה לנוע בין 1,000 ל- 5,000 שקל

·

הרחבת דלת כניסה יכולה לנוע בסביבות 5,000 שקל

·

עזרים טכנולוגיים לטובת סיוע ללקוחות עיוורים ולקויי ראייה יכולים לנוע בין 2,000 ל 4,000 שקל

·

דלפק נגיש יכול לנוע בין 1,000 ל 5,000 שקל

·

שירותי נכים יכולים לנוע מאבזור ב 5,000 שקל עד 50 אלף שקל לבניית תא שלם.

·

הנגשת אתר אינטרנט לעסק קטן יכולה לנוע בסביבות 10,000 שקל

עמותת נגישות ישראל

, אשר מאמינה במודל של "עסק נגיש שווה עסק מרוויח", פנתה לבנק הפועלים בבקשה להעמיד הלוואה בתנאים טובים על מנת לסייע ולהקל על עסקים לקדם את הנגישות. כאמור, הבנק נענה לפנייה ומציע הלוואה של עד 70 אלף שקל, שמטרתה להשקיע באביזרי ועזרי נגישות בעסק, להחזר בפריסה של עד 5 שנים, בריבית שנתית משתנה ולא צמודה על בסיס הפריים.

יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל

: "עמותת נגישות ישראל מאמינה שיש להתייחס לשדרוג הנגישות כהשקעה שתחזיר את עצמה. עסק שישקיע בנגישות ירוויח יותר לקוחות ויותר הכנסות, ישפר את תדמיתו, יגלה אחריות חברתית, ימנע מתביעות ואף יעמוד בדרישות החוק. בזכות הלוואה זו, ליותר עסקים יתאפשר להנגיש ולהרוויח, וליישם את המשוואה: 'עסק נגיש שווה עסק מרוויח'".

רונית שפירא,מנהלת תהליך הנגישות בבנק הפועלים

: "כחלק בלתי נפרד מתפישת השירות והאחריות החברתית של בנק הפועלים, אנו רואים בנגישות לאנשים בעלי מוגבלות נושא מהותי וחובה עסקית. הבנק עוסק באופן מתמשך ושוטף בתהליך הנגשה מערכתי ומשולב, הכולל הנגשה פיזית של מבנים וסניפים הן ללקוחות והן לעובדיו, הנגשה טכנולוגית ווירטואלית והתאמה של תפישת השירות ללקוחותיו בעלי המוגבלות. אנו מברכים על היוזמה של עמותת נגישות ישראל, וכחלק ממהלך אסטרטגי מתמשך של קידום מגזר העסקים הקטנים והבינוניים, אנו רואים חשיבות רבה בתמיכה במגזר זה גם בסיוע להגברת הנגישות". 

 

למידע על ההלוואה באתר בנק הפועלים – לחץ כאן 

 

חדש! הלוואה להנגשת עסקים

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן