Skip to main content

חדשות

תגובות המתנדבים למבצע ההתרמה בשופרסל

קטגוריה: חדשות העמותה

בשבוע החולף נערך מבצע התרמה ארצי לעמותת נגישות ישראל בסניפי שופרסל.

במבצע נטלו חלק עובדי העמותה, שותפים לדרך ומתנדבים מכל רחבי הארץ.

מתנדבי העמותה בכל הארץ נרתמו לעזרה בהתרמה לנגישות ישראל בסניפי שופרסל בארץ והביאו את רשמיהם וחוויותיהם.

ילדי יובלים התנדבו לעמותת נגישות ישראל: " היום אחר הצהריים היינו בסופר באח"י אילת. הגיענו חמישה מתנדבים ושני מתרגלים, המבצע החל במוטיבציה גבוהה מאוד הגענוו עם הרבה כוחות ושמחנו ונהנו לעשות זאת. דיברנו עם אנשים ברחבי הסופר וליד הקופות על נגישות, נגישות ישראל, אנשים עם מוגבלות  ואף חילקנו פליירים להסברה. היינו גאים בפעילותנו ועזרתנו לגייס המון תרומות, ואנו מברכים על שיתוף הפעולה!,משפחת יובלים. "

ילדי הוד השרון מכיתה ז וכיתה י"א – "התחלקו למשמרות למשך כל השבוע – לשני הסניפים בעיר, שמחנו לקבל חולצות ופליירים, ווידאנו שנתלו הפוסטרים והתחלנו לפעול להסברה והצלחת ההתרמה, קיבלנו אחלה תגובות ופרגון רב, נהנו והרגשנו טוב להתנדב לעזרת קידום הנגישות. מצפים להתנדב עוד בעמותה. תודה"

ילדי שוהם –"זו הפעם השניה שכל הכיתה מתנדבת לנגישות ישראל, כרגיל היה כייף להסביר לכל התושבים שהגיעו לסופר, אנחנו הצלחנו גם להתרים תושבים בנוסף. משנה לשנה המודעות גדלה והתושבים יותר ויותר שמחים לתרום ולעזור. מצפים לשנה הבאה"
 

תמונות הנוער המתנדב
ילדי יובלים בפעולה. כל הכבוד

דיווח- מבצע התרמה בסופרסל מפי לילך מתרגם, מתנדבת נגישות ישראל בצפון, שלומי:

זה די עושה משהו לאנשים שנמצאים בשופרסל כשהם פוגשים באנשים היושבים בכיסא גלגלים.

עם זאת – לשמחתי, היום המודעות יותר גדולה. לכן גם כשרואים אדם בכ"ג – זה משפיע בצורה מעטה יותר מהמצופה.

לדוגמה: אילו הייתם עושים מבצע שכזה לפני 10 שנים והיה נמצא נציג העמותה היושב בכיסא גלגלים, יותר אנשים היו פותחים את הכיס ואת הלב. נכים הצטיירו להרבה אנשים כאנשים מסכנים, במיוחד באותם זמנים כשלא הייתה מודעות והבורות שלטה.

ככה אני ראיתי את זה. חשוב לציין כי היתה הבנה והתעניינות מהי העמותה הזו ומה מטרתה וברגע שהבינו זאת – אנשים תרמו.

דיווח – מבצע התרמה בסופרסל – מפי יוסי יאנוס, מתנדבת נגישות ישראל בצפון, קרית אתא:

האנשים קיבלו אותי כנציג נגישות ישראל בהבנה, עם פתיחות ורצון לתרום ולעזור לבעלי מוגבלויות למיניהם.

היו לקוחות שחזרו אלי ביציאה מהסופר עם חיוך רחב – כדי להגיד לי שאכן תרמו בקופה.
זה אומר הכול!
 
דיווח – מבצע התרמה בסופרסל – מפי חנה נויהוף, מתנדבת נגישות ישראל בצפון, חיפה:

הייתי עכשיו בקניות בשופרסל דיל, מה שהיה יוניברס ואני מוכרחה לציין שבכל הקופות היו דגלונים של נגישות ישראל וכן כל הקופאיות (עברתי בכוונה בכמה מהן, סתם להסתכלות) הציעו לתרום לנגישות ישראל. כל הכבוד להן!

דיווח – מבצע התרמה בסופרסל מפי שוש גרינבאום, מתנדבת נגישות ישראל בצפון, טבעון:

אימצתי את הסניף "שופרסל שלי" בקרית טבעון שהוא סניף קטן ודומה למכולת שכונתית. רוב צרכניו הם קשישים ומבוגרים בני מעל 60, הם האוכלסיה היותר חלשה של קרית טבעון שהוא ישוב מבוסס יחסית בצפון.

היות והסניף קטן יחסית, צפוף ועם בעיות חניה חמורות, אז האוכלוסיה הצעירה ואנשים עם רכבים עושים את הקניות הגדולות מחוץ לישוב ובסניף עושים רק "השלמות", כגון עיתון, חלב, לחם.

רוב הלקוחות הם קבועים שהקופאיות (שמאד מנוסות בהתרמות) מכירות אותם היטב. האנשים המבוגרים, שהם התורמים העקריים מבקרים בחנות בתדירות גבוהה, כל יום או יומיים ולכן ההתרמה במשך 10 ימים מאד לא אפקטיבית עבור הסניף הזה, כי כבר ביום השלישי אנשים אמרו לי שהם תרמו כבר.

עשיתי מסע הסברה במשך 3 ימים – רוב האנשים לא מכירים את העמותה. רק כשהסברתי – אז התייחסו ביותר כבוד. בפלייר שחילקתי לדעתי היה צריך לכתוב "תורמים בקופה 2 ש"ח ויותר….".
מנהלת הסניף היתה בחופשת מחלה וכשביקרה בסניף היתה טרודה בהרבה דברים אחרים. יתר עובדי הסניף שיתפו פעולה – במיוחד הקופאיות שאחת מהן היא חברתי.

בזמן שעשיתי מסע הסברה, התרומות גדלו פי 2 או פי 3 (בדקנו במחשב) גם בגלל שפגשתי הרבה מאד מכרים והם תרמו יותר.

ליד הסניף יש חניית נכים אחת שלעתים קרובות נתפסת לא על ידי הנכים. אני תפסתי 4 אנשים והערתי על כך. 3 פינו מייד – ועם התנצלות… לרביעי שהיה נהג מונית שהיה לו כיסוי מעובד החנות איימתי בפניה למשטרה ורק אז הוא פינה. לעובד הסברתי אבל אני לא משוכנעת שלא יהיו עבירות מצידו בעתיד, כך שעסקתי לא רק התרמות אלא גם בנגישות עצמה.
 
דיווח – מבצע התרמה בסופרסל – מפי נעמה שלח, מתנדבת נגישות ישראל בצפון, קרית חיים:

כשאני עומדת ליד הקופות, לקופאיות יותר קשה לשכוח, וללקוחות יותר קשה לסרב… וזה הולך להיות הרבה יותר טוב מהמבצע הקודם!

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן