Skip to main content

אושרו תקנות נגישות "פארק"

קטגוריה: חדשות לאנשי מקצוע

עדכון

אתמול, ה-28 ליולי 2008, אושרו תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לאתר) בוועדת העבודה והרווחה של הכנסת.

נציגי עמותת נגישות ישראל הודו לכל מי שעמלו על הכנת התקנות יו"ר הועדה, יו"ר ועדת המשנה, יועמ"ש של הועדה, נציגי נציבות השוויון וליתר הגורמים שעמלו על התקנת התקנות והבאתן לכלל סיום מוצלח זה.

הישג זה מצביע על מודעות, אכפתיות ושותפות לטובת צורכי כלל אזרחי המדינה ותושביה. אנו קוראים לכל הגורמים המעורבים להמשך מהלך זה גם עם יתר התקנות.

על אף העיכוב הרב – אנו רוצים היום להתמקד בצד החיובי, אנחנו רואים בסנונית ראשונה זו הישג ראוי בין שאר הישגי המדינה בשנתה ה-60.

אנו קוראים לכל הגורמים המעורבים להראות דוגמא אישית בעשייה היומיומית ומאחלים בהצלחה בהמשך הדרך ליישום התהליך והפנמתו לכלל החברה.


ב-21 ביולי 2008 התקיימה ישיבה מסכמת של ועדת משנה בראשות ח"כ רן כהן לנושא יישום הצעת חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעניין תקנות שוויון לאנשים עם מוגבלות (התאמת נגישות אתר), התשס"ח 2008.

הנוסח שאושר ע"י ועדת המשנה יועבר לשולחן וועדת העבודה והרווחה ויובא בשבוע הבא לאישורה.

עמותת נגישות ישראל הודתה ליו"ר ועדת המשנה חה"כ רן כהן, ליועצת המשפטית של ועדת העבודה והרווחה, עו"ד ג`ודי וסרמן ולצוות שסייע להם על מאמציהם ונחישותם להביא סנונית זו לכדי סיום.

אנחנו מצפים בכיליון עיניים להמשך ההתקדמות בהתקנת התקנות הכה הכרחיות בנושא נגישות.

תקנות התאמות נגישות ל"אתר"

בג"צ נגד משרדי הממשלה לקידום תקנות הנגישות

מתחמי טבע נגישים

לטיוטת תקנות נגישות נוספות

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן