Skip to main content

ברכות לרויטל / דניאלה יקירה

קטגוריה: חדשות העמותה

ברצוני לשלוח צרור ברכות מקרב לב ויישר כח לחברתי היקרה דר' רויטל שורץ-סבירסקי שגם משמשת כמנהלת פרוייקטים בצפון הארץ מטעם עמותת נגישות ישראל, וחלקכם מכירים אותה באופן אישי או דרך אתר זה, על כניסתה למועצת עיריית קרית ביאליק.

רויטל שיתפה אותי כבר לפני כשנה כי בדעתה לאחר שפרשה לגמלאות לפנות לתחום המוניציפאלי, שבו על פי דעתה תוכל לתרום רבות ולקדם את נושא הנגישות הקרוב לליבה ובו היא פועלת בדרכים שונות בשנים האחרונות.

רויטל מזה שנים מהווה עבורי מודל והשראה לחיים מלאים של אדם עם מוגבלות. בדומה לי, גם היא משתמשת בכיסא גלגלים ובימים שהייתי זקוקה לחיזוק פנימי ואישור לכך שאפשר (אני מתכוונת בעיקר לקראת נישואי והקמת משפחה וילדים), רויטל עמדה לנגד עיני – דמות של אישה  משכילה, עובדת, אם לשני ילדים כה מוצלחים, וכזאת שמוצאת גם זמן לפעילות פנאי וספורט (הכרנו לפני כ-24 שנה דרך מועדון הספורט של איל"ן), היתה לי בהחלט מקור לחיקוי.

בשנים האחרונות הודק הקשר בייננו ובגלל סמיכות המגורים שלנו (גם אני מהקריות) אנו משתפות פעולה לרוב ומוצאות את עצמנו יחד בהרבה פרויקטים ואף חוברות לעתים רבות לטיפול בבעיות נגישות ותשתית משותפות.

כאמור, רויטל החליטה להיכנס לחיים הפוליטיים וחברה לרשימתו של אלי דוקורסקי שאף זכה לתמיכת הרוב ויכהן כעת כראש העיר של קרית ביאליק.

כולם מבינים שלהציב אדם (ויותר מכך אישה) עם מוגבלות כל כך נראית כמו כיסא גלגלים, היא בעלת אמירה. אמירה שאדם ניבחן בכישוריו, ביכולתו לתרום וליצור, בהיותו ראוי לשאת בתפקיד ולשרת את בוחריו.

כעת, עם הניצחון ולאחר החגיגות, רויטל מן הסתם תשובץ בתפקיד חשוב ואני בטוחה שבכל תפקיד שתיקח על עצמה, היא תמלא אותו במסירות וכן תיצוק בו את התוכן הנכון ותשלב את הפן של הנגישות והמודעות לכל נושא המוגבלויות.

כניסתה למועצת העיר פותחת פתח ונוטעת בליבי תקווה לשילוב גובר אנשים עם מוגבלות בתפקידים משמעותיים ובעמדות בהם ניתן להשפיע ולהוביל שינוי.

הנראות של אנשים עם נכות  והמעורבות שלהם בניהול חיי העיר תחלחל ותשפיע בכל הרמות.

לסיום, שוב בהצלחה רבה לך רויטל ואני בטוחה כי תמשיכי לשתף אותנו גם בתפקידך החדש בטורים שאת כותבת.

לטורים של רויטל

לקישורים נוספים

לפירוט התוצאות (mynet)

ראש עיר חדש בקרית ביאליק: אלי דוקורסקי (mynet)

אלי דוקורסקי נבחר לראשות עיריית קרית ביאליק (קריות באינטרנט)

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן