Skip to main content

חדשות

דיון בנושא תקנות התאמות נגישות לאתר / עו"ד טלי ניצן

קטגוריה: חדשות לאנשי מקצוע

ב-1 ליולי 2008, התקיים דיון בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת בנושא הצעת תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לאתר).

היו"ר, חה"כ רן כהן, פתח הישיבה בהודעה, כי המשך הדיון בהצעת תקנות שוויון הזכויות לאנשים עם מוגבלות בנושא התקשורת יתקיים בעוד כשבועיים, וכי בעוד כחודש תפורסם הצעת תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות בנושא שירות. עוד הוסיף, כי "משרד שלא יגיש התקנות בהקדם האפשרי צפוי לכל הלחצים הברוטאליים של הכנסת ואולי אף של בית המשפט."

לעניין זה ציין יו"ר עמותת נגישות ישראל, יובל וגנר, בפני הוועדה ומשתתפיה, כי העמותה הגישה השבוע בג"צ בגין אי התקנת התקנות השונות על פי חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות וזאת במטרה לזרז התקנתן.

בישיבה השתתפו נציגי נציבות שוויון הזכויות לאנשים עם מוגבלות, נציגי ארגוני הנכים השונים, נציגי הגופים מחזיקי האתרים בארץ (קק"ל, שמורות הטבע, רשות הגנים הלאומיים וכו'), אדריכלים, יועצי נגישות וכמובן- נציגי עמותת נגישות ישראל.

הדיון היה יעיל וענייני, תוך שמיעת כל הגורמים המעוניינים ומתוך מטרה לאזן האינטרסים השונים ולאפשר ביצועו בפועל בסיכומו של דבר. הדיון בתקנות הנגישות טרם נסתיים ומועד המשך יתואם בהקדם.

 

טיוטת תקנות התאמות נגישות ל"אתר"

בג"צ נגד משרדי הממשלה לקידום תקנות הנגישות

מתחמי טבע נגישים

לטיוטת תקנות נגישות נוספות

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן