Skip to main content

חדשות

הזמר יהורם גאון יופיע בהתנדבות באירוע ההתרמה של איקאה למען אקים

קטגוריה: Access Israel News

ההכנסות מהאירוע שיתקיים ב- 6.6.12, באמפי וואהל, גני יהושע בתא, מיועדות לעידוד וקידום תעסוקת אנשים עם לקות שכלית בשוק העבודה החופשי

"כולנו בני אדם" – הוא אירוע התרמה שנתי שמקיימת חברת איקאה למען עמותת אקים, המסייעת לכ -34,000 אנשים עם לקות שכלית בישראל. השנה, בנוסף להופעתו של חתן פרס ישראל הזמר יהורם גאון, יעלה מופע מוסיקאלי "כל הכבוד" עם שחקני אקים ושחקנים עובדי איקאה, המבוסס על המחזמר "קזבלן". כמו כן יחולק השנה בפעם השלישית,  "אות המעסיק המצטיין" לשנת 2012, ל – 3 חברות שהצטיינו בהעסקת אנשים עם לקות שכלית. עוד בתוכנית- קוקטייל חגיגי בהשתתפות מר מתיו ברונפמן  ותערוכת שיתוף פעולהאיקאה מחבקת את אקים.

איקאה ישראל מאמצת את עמותת אקים ישראל זו השנה השמינית. שותפות זו מגיעה מתוך אמונה כי נתינה לקהילה, אחריות חברתית ומחויבות לאנשים עם מוגבלות הם ערכי יסוד המהווים בסיס לחברה וקהילה מצליחה ומגובשת. שיתוף הפעולה בין שני הארגונים נמשכים כל השנה, אשר בה לידי ביטוי  בקיום פעילויות ספורט ופנאי משותפות, שיפוץ מסגרות דיור ומועדוניות של אנשים עם לקות שכלית, העסקה של אנשים עם מוגבלות בחברה ועידוד תעסוקת אנשים עם לקות שכלית בשוק החופשי ועוד.


ב- 6.6.12 יתקיים אירוע ההתרמה החגיגי של איקאה למען עמותת אקים ישראל "כולנו בני אדם". 

את אירוע ההתרמה ינחו כמידי שנה שלשיית "מה קשור".

מחיר כרטיס 300 – ההכנסות מיועדות לעידוד וקידום תעסוקת אנשים עם לקות שכלית בשוק העבודה החופשי

 

להזמנת כרטיסים – 03-7662211/26

יום רביעי, טז בסיון, 6.6.12 , בשעה  19:00, אמפי וואהל, גני יהושע, תא

החניה בתשלום בחניון גני יהושע, מול הלונה פארק

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן