Skip to main content

משה מורשת – User1st

קטגוריה: חדשות לאנשי מקצוע

אני משה מורשת מ- User1st, שזה התוסף שלא עובד בכל מסך בעברית.

התחלנו להוביל את מהפכת ההנגשה באינטרנט כדי להקל על.. .זה מוצר מאד ותיק כי אני מבין שמי שנשאר פה בטח מכיר אותו. הוא עובד הרבה שנים בארץ והיום גם בארה"ב. מדברים על אוטומטי – זה לא לגמרי אוטומטי. לענין הנגישות במובייל לא מדברים על זה, יותר על הדסק טופ. רציתי לדבר יותר על מסמכים והיום זה מקבל יותר פוקוס קיבל שינוי מהותי לאחרונה.

יש פה סקירה מה אומרת הרגולציה היום – מסמכים רגילים רק חדשים שעולים לאתר, ממסמכים שעולים לאזור אישי- רק לפי דרישה. יש 14 יום וגם לא כל אחד יכול לחכות אותם.

אנו מביאים מהפכה שמדברת על הנגשת מסמכים בשת"פ עם חב' קומפוזדוק שמבצעת המרה של מסמכים לנגישים ואנו מדברים על המהפכה שמדברת על הנגשה לפי דרישה. לא צריך להכין את המסמכים מראש.

נלך על לוסט קייס לטובת רוני נמירובסקי – יש קורא אישי ויש חומר פתוח ואפשר לבקש אחורה לתקופה ארוכה ואת כל הערמה הזו יש לעשות תוך 14 יום. זה אתגר לא פשוט לעשות את זה ידנית. אנו אומרים שאנו יודעים לזהות דרך פטנט מסוים אם המשתמש הוא עוור וצריך את המסמך נגיש, ואז אנו עושים את זה לפי דרישה מיידית ומביאים לו מסמך מונגש בצורה מלאה או חלקית. הארגון יש לו פתרון מלא לכל נושא הטיפול במסמכים.

סדר הכח.

אני מזהה מסמך עוור ומציע הנגשה מלאה או חלקית. לפעמים הוא מעדיף מונגש לא מלא אלא במהירות, אם הוא מבקש את זה מונגש מלא אני לוקח פרטים וחוזר אחרי יומים עם מסמך מלא. גדולת הדבר הזה אצלנו שבפעם הבא שעיוור יבקש אותו סוג – יקבל אותו נגיש כי עשיתי פעם אחת והוא נשמר ואני יכול לתת לו בצורה מלאה.

מצד הארגון – יש גם יתרונות גדולים ולא רק מצד המשתמש, אני יכול לדווח לבעל האתר על ההנגשה אני מתקן את המסמך וגם משפר עבודה מול הבאים בתור המבקשים את אותו מסמך.

היתרונות – חסכון בעלויות – לא צריך מראש להנגיש תבניות ומסמכים אלא לעבוד בצורה מדויקת לפי בקשות אמיתיות של משתמשים, אני יודע איזה סוגי מסמכים אין צורך במיטיגציה מורכבת, יש לי מיון וכל הצד התפעולי הוא פשוט ונוח. הכי חשוב שיפור דרמטי ברמת השירות מול העוור – הוא מקבל את הכל מיידית.

קומפוזדוק זה גוף מאד ותיק שמטפל בנושא הנגישות. זה כל המודולים שמטפלים בהנגשת האתר. יש פה רשימה לא מלאה של מי שרכשו פתרונות אלה – הראל, אילון וכו'. זה עם קורא מסך לעוורים. וגם נגישות ישראל שם למטה.

תודה.

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן