Skip to main content

חדשות

מתנדבי נגישות ישראל בצפון סיכמו את 2010 בערב חגיגי

קטגוריה: חדשות העמותה

מאת: ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי

מתנדבי ני"צ, נגישות ישראל בצפון (מושג שייצר פטריק לוי שלנו המלווה אותנו במסירות בתהליך התכנון וההעצמה) ובני/בנות זוגם ציינו בערב חגיגי ומרגש במיוחד את סיום שנת הפעילות 2010 – לקראת שנה חדשה מלאת אתגרים.

הערב התקיים במעמד יו"ר העמותה יובל וגנר, משנה ליו"ר העמותה ומנהלת תחום הפיתוח והחינוך לנגישות עו"ד מיכל רימון ועובדות העמותה קורין בייגלאייזן, רעות רונן ונילי ריימונד, המקדמות מיזמים מקדמי נגישות בתחומי העיסוק השונים בנגישות ישראל.

לאחר התכנסות החברים בבית קסלר, האכסניה החמה בקריית חיים לכל מפגשינו, בלווי הכיבוד הטעים של "קפה בחורש" ו"ארומה" – נשאנו דברים יובל, מיכל ואני.

הייתה זו הזדמנות להודות ולהוקיר את מתנדבי העמותה בצפון שפעלו ומינפו את הנגישות באיזור כל השנה – ובמיוחד לאותם אלו שעשו זאת ביתר שאת: נעמה שלח, מיכל רחמים, לילך מתרגם, רחל פרי, רחל שפק, דודו מלכה, אסנת להט, וגיורא לב.

בהמשך הוקרנה מצגת על הישגי העמותה בשנה האחרונה והערב נחתם במופע סטנד-אפ בשפת הסימנים ע"י עידו כהן לקול צחוקם האדיר של המוזמנים.

ולשלב התודות:

 ליובל, למיכל, ולכל צוות העובדים ממרכז העמותה ובמיוחד לקורין – שארגנה ערב לתפארת.
 לבית קסלר על האכסניה בערב זה – ובכלל.
 לפטריק, שאת תוצאות העשייה איתו כבר חשים בשטח.
 לעידו כהן ולמתורגמנית אתי – על הצחוק וההנאה ממופע שנון ומרגש.
 לכיבוד הטעים של "קפה בחורש" ו"ארומה".
 ומעל לכל – לכם מתנדבינו היקרים בצפון!

כמה מילים בגוון אישי: נדמה כאילו רק אתמול קיבלתי את הפנייה מיובל להקים ולנהל סניף של עמותת נגישות ישראל בצפון שיקדם את המודעות לנושא הנגישות…

יצאתי לגמלאות משירות המדינה ונבחרתי למועצת העיר בקריית ביאליק – כשיובל פנה אליי. הצפון כפריפריה היה שומם ברמת הנגישות וקבלת השונה ורשויות מעטות ידעו לבטא את המושגים הללו – לא כל שכן, ליישמם הלכה למעשה.

רק מי שצפה אמש בהתכנסות חבריי מתנדבי נ.י.צ וראה אולם מלא בחברים חדורי אמונה בצדקת דרכם ומלאי רעב להמשך העשייה בצפון – קלט איזו כברת דרך עשינו בשנים הללו.

צילום התמונות: גיורא לב














מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן