Skip to main content

חדשות

עמותת נגישות ישראל בכנס של Zero Project שהתקיים בוינה

קטגוריה: חדשות העמותה

כמו תמיד, כנס Zero Project בנושא חיים עצמאיים והשתתפות פוליטית ו-ICTshined הוא אחד הכנסים העולמיים העיקריים לקידום הכללת אנשים עם מוגבלות. להיות חלק מכמעט 1300 אנשים בבניין ומ-10,000+ אנשים מלמעלה מ-80 מדינות היה מרגש ואינפורמטיבי. המצגות המרשימות, הטכנולוגיות המדהימות והדיונים הפתוחים במספר אולמות עם אנשים ממדינות רבות הזכירו לכולם שלנכות אין גבולות.

ביום הראשון של האירוע  בווינה של האו"ם, נגישות ישראל אירחה פאנל נוגע ללב על פעילותם בגבול פולין, וסייעה לכל האנשים, במיוחד לאנשים עם מוגבלויות וקשישים, במסגרת משימת "האפוד הסגול". מושב "הכלה בעתות משבר" נתקל ברגש רב. פאנל המגיבים, הקרנות והאזרחים באוקראינה האיר את הקהל בנוגע לטרגדיה שהחלה היום לפני שנה. משימת "האפודים הסגולים" ממשיכה בעבודתה עם פליטים אוקראינים. נגישות ישראל מוכנה להכשיר אתכם, ארגונים, אוניברסיטאות, בתי מלון, נציגי ממשלה ואחרים ברחבי העולם – וללמד כיצד לספק שירותי חירום, פינוי דירה, סיוע הומניטרי, מידע ועוד הרבה יותר – בצורה נגישה ובציפייה לאירוע. צפויים אסון טבע, מלחמה או אירועים קטסטרופליים אחרים. המטרה שלנו היא לסייע לאנשים עם מוגבלות ולקשישים, במידת האפשר, לפני התרחשות האירוע, ואם לא, אנו מוכנים להתגייס מיד לאחר הגשת הבקשה הראשונית.

היום השני התנהל מכלול הרגשות וההישגים. מיכל רימון הנחתה פאנל נפלא עם טכנולוגיות יוצאות דופן וחדשניות מכל רחבי ישראל כולל יוזמת ה-POSSIBLE של נגישות ישראל.

 

מיכל רימון ומשפחת נגישות ישראל, ערכו הדרכה בנושא מוגבלות בזמן שעת חירום מטורקיה שנפגעו ב-3 רעידות אדמה קטסטרופליות.
ראויה לציון התמיכה של נגישות ישראל והכבוד רב בטטיאנה לומקינה, קונסולר של נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי . נגישות ישראל הציגה את טטיאנה לעולם הנגישות, קבעה פגישות עם אנשי מקצוע ברחבי העולם כולל גוגל, מייקרוסופט וכ500 לקוחות  הממונים על שוויון זכויות של אנשים עם מוגבלות בישראל ועוד רבים אחרים.

אמש משימת האפודים הסגולים שלנו פרי יוזמה של נגישות ישראל- הופתעה בתום טקס הענקת הפרס בפרס הוקרה מיוחד על מאמציהם בפולין בסיוע לפליטים אוקראינים, במיוחד לאנשים עם מוגבלויות וקשישים. הפרס התקבל ברגש רב ובגאווה רבה. משימת האפוד הסגול פועלת  מאז תחילת הפלישה לאוקראינה.

 

 

לפוסט בפייסבוק על המשלחת לוינה>>

 

לפוסט בפייסבוק של הענקת הפרס>>

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן