Skip to main content

חדשות

שר הרווחה למען הנגשת לשכת הרווחה בקרית ביאליק

קטגוריה: חדשות מתחום הנגישות

שר הרווחה והשירותים החברתיים, יצחק (בוז'י) הרצוג, ערך ביום חמישי שעבר ביקור עבודה מוצלח בקרית ביאליק במהלכו חנך את המיבנה המשופץ של לשכת הרווחה, ששופץ בעלות 200,000 ש"ח, מימון משותף של משרד הרווחה והשירותים החברתיים ועיריית קרית ביאליק. יצוין כי משרד הרווחה השתתף במימון שיפוצן של שתי לשכות רווחה בלבד בכל הארץ.

במהלך ישיבת העבודה ביקש ראש העיר, אלי דוקורסקי, את עזרת השר הרצוג בקידום הנושאים הבאים: התקנת מעלית בלשכה לשירותי רווחה; שיפוץ מועדון הקשיש ברנר בצור שלום ותיקצובו כמועדון יום מועשר לקשיש; בקשה להיכלל בתוכנית הסיוע ליחידים ולמשפחות הנקלעים למצוקה בגין המשבר הכלכלי ומניעת הפיכתם לתלויים לאורך זמן בשירותי הרווחה; סיוע להקמת ספריה ניידת לקשישים עם מוגבלות בניידות; תקציב לבינוי תחנה לטיפול משפחתי; הטיפול בעולי אתיופיה; תקציב לטיפולי שיניים ועידוד נשים ליציאה לעבודה – סיוע זמני בהוצאות מעון יום. השר הינחה את גורמי המקצוע במשרדו לקדם את הטיפול בבקשות ראש העיר.

בהמשך סקרה מנהלת הלשכה לשירותי רווחה, שוש סוקניק, את פעולות מחלקת הרווחה בקרית ביאליק ביניהן הפעלת מועדונים לבעלי צרכים מיוחדים, טיפול בנזקקים, פרוייקט נכים מרותקים, שיתוף הפעולה עם אש"ל, מרכז תעסוקה לקשיש ולתשושי נפש. השר הרצוג התרשם מפעילות המחלקה וביקש ממנהלת המחלקה להציג את המודל הייחודי לקרית ביאליק של "חליפות אישיות" למשפחות כדי שייושם ברשויות נוספות בארץ. צוות מיוחד של האגף לשירותים אישיים ומשפחתיים במשרד הרווחה והשירותים החברתיים ילמד המודל ויישומו.

בקבלת הפנים הציבורית שהתקיימה בבית יד לבנים בהשתתפות חברי מועצת העיר בהווה ובעבר, יקירי הקריה לדורותיהם ומתנדבים בקהילה אמר השר הרצוג, כי התרשם מאוד לטובה מעבודת הקודש הנעשית בקרית ביאליק והבטיח כי דלתו פתוחה ומשרדו ינסה לעזור בכל אשר אפשר. ראש העיר, אלי דוקורסקי, בירך את השר על ביקורו בעיר והדברים החמים שאמר וציין כי זוהי פעם ראשונה ששר רווחה מבקר בקרית ביאליק וכי עיריית קרית ביאליק משתדלת להגיע לכל אדם בקהילה באמצעות פיתוח פרוייקטים רבים ככל הניתן.

בסיום הביקור המוצלח חתם השר הרצוג בספר המבקרים בבית יד לבנים. השר ביקר גם במועדונית רווחה לילדים ממשפחות מצוקה וקיבל שי שהכינו לו הילדים הנרגשים.

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן