על חשיבות הנגישות של משחקי המחשב
24/04/2010
 
 

 מי לא אוהב משחקי מחשב?

כולנו (או לפחות רובנו) מכורים ברמה כזו או אחרת לאחד ממיליוני משחקי המחשב המשוכללים הקיימים היום בשוק.

וגם מי שלא - ודאי מכיר בפופולאריות העצומה של משחקי הפלייסטיישן 3, קונסולת ה-WII, משחקי הוידאו הפופולאריים וכד'.

ובכן, עד כמה שהמשחקים הללו מהנים, ממכרים ומפוצצים בגרפיקה מדהימה, סאונד עוצמתי ואפקטי תלת מימד מהרמה הגבוהה ביותר, לא כולם נגישים לגמרי.

החל מ-World of Warcraft הסופר מצליח ועד GTA ו-HALO3, לא כל משחקי המחשב המוכרים נגישים לחלוטין עבור בעלי מוגבלויות בראייה, שמיעה, עיוורון צבעים, מוגבלויות פיזיות וקוגנטיביות וכד'.

בדיוק בשביל זה - הוכן הסרטון הזה של אגודת הגיימרים למען נגישות - הממחיש ליצרני המשחקים איזה נתח קהל עצום - וחשוב מכך - איזה סכום כסף אדיר - הם מפסידים כשהם מוותרים על פלח האוכלוסיה של בעלי המוגבלויות (הענק בפני עצמו) כשהם מייצרים משחקים שאינם לגמרי נגישים.

צפו בסרטון המציג את הנתונים ואת הפתרון -

 

 

הדפסשלח לחבר
עבור לתוכן העמוד