Skip to main content

חדשות

ראש העיר רעננה: "נושא הנגישות העירונית כחלק מרווחת תושבי רעננה, הוא אחד הנושאים המרכזיים בחזון העיר"

קטגוריה: חדשות מתחום הנגישות

ועדת הנגישות הפועלת במסגרת עבודת המטה לגיבוש חזון העיר רעננה דנה בנגישות העירונית העתידית בעיר

ועדת נגישות תחבורה ומקומות מפגש, בראשותה של חברת המועצה בלה צור, החלה לפעול במסגרת גיבוש החזון לעיר רעננה. בישיבתה השלישית של הועדה, שהתכנסה בשבוע שעבר, התארחה פרופ' רחל אלתרמן, מתכננת ערים ומשפטנית בכירה המנהלת את קתדרת דוד עזריאלי בטכניון. פרופ' אלתרמן סקרה את נושא הנגישות כחלק מהחייאת מרכזי ערים, מה צופן העתיד המתוקשב, גישות לקבלת החלטות בחשיבה ציבורית ושיתוף הציבור ויצירת קבוצות מיקוד לקבלת משוב.

בישיבה השתתפו חברי הועדה, המורכבת מחברי מועצת העיר, עובדי עירייה  בכירים ונציגי ציבור שהביעו רצונם לקחת חלק בתהליך בניית החזון. כן הוזמנו לישיבה חברי ועדות נוספות, העוסקים בנושאים חופפים בהם דנה פרופ' אלתרמן, בהם כלכלה מוניציפאלית, מרכז העיר, שטחים לצרכי ציבור, תיכנון אורבאני בר קיימא, שימור היסטורי ועוד.

ראש העיר, נחום חופרי, שהשתתף בישיבה אמר כי: "נושא הנגישות העירונית כחלק מרווחת תושבי רעננה, הוא אחד הנושאים המרכזיים בחזון העיר".

בלה צור, יו"ר הועדה ומחזיקת תיק הרווחה: "אני גאה לשבת בראש ועדה שמטרתה הפיכת העיר רעננה לעיר נגישה גם לאנשים עם מוגבלויות וגם נגישות לכל תושבי העיר בכל תחום: טכנולוגי, מידע ועוד. אני בטוחה כי החשיבה המשותפת לעובדי העירייה ולתושבי העיר, תוביל את כולנו קדימה ותהפוך את רעננה לעיר נגישה בכל ולכולם".

בתמונה: ראש העיר, נחום חופרי, חברת המועצה בלה צור, פרופ' רחל אלתרמן, ראש מינהל הנדסה, שלמה גואטה

מאת: איילת גרדמן, דוברת העירייה (רעננה)

 

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן