Skip to main content

חדשות

שבוע הנוער 2008 בקרית ביאליק / דר' רויטל שורץ-סבירסקי

קטגוריה: חדשות העמותה

שבוע הנוער 2008 התקיים במתחם אפק בקרית ביאליק בתאריכים 7 עד 10 לחודש אפריל, ביוזמתם של רכזי תנועות הנוער "צמרת" ("נוער לנוער" לשעבר) ו"הצופים". האירוע התקיים בחסות עירית קריית ביאליק והעומד בראשה, דר' רפי ורטהיים ומחלקת החינוך בראשות מר עמי ראובן. שבוע הנוער היה בסימן של אחריות חברתית, עם דגש על הגברת המודעות של בני הנוער לנושאים כגון הנזק בעישון (כולל נרגילות!), מלחמה בסמים ובאלכוהול, זהירות בדרכים, זכויות בני הנוער במקומות עבודה, מחויבות לגיוס לצה"ל וקליטת עלייה.
וכן – גם להגברת המודעות לחניות נכים ולנגישות לבעלי צרכים מיוחדים היה ייצוג!
הכל החל שבועיים לפני כן, במפגש סוחף עם שירי ארוני, הרכזת הדינאמית מטעם תנועת "צמרת", שהופיעה בפני חברי ועדת תחבורה בעיריית קרית ביאליק והציגה את תוכניותיה לשבוע הנוער 2008. תוצאה בלתי נמנעת למפגש זה היתה החלטה מיידית עם שירי להצבת דוכן של עמותת "נגישות ישראל" באירוע.

ההתחלה היתה ב"טורים נמוכים"; רוח וקור מקפיא של אביב שלא החליט מה טיבו גרמו לכך, שרק "טפטוף" של בני נוער החל להגיע למתחם. לאט לאט התרבה הקהל; בני נוער על משטח הדשא הגדול נהנו מהפעלות, להטוטנים, צעצועים מתנפחים וקיר טיפוס. יומיים מתוך השלושה הוקדשו להופעות של כשרונות צעירים וסטנדאפיסטים מהאזור על במה עם שירותי הגברה. ביום האחרון הנוכחות היתה כבר בשיאה, להנאת קהל המשתתפים.

מההיבט של עמותת "נגישות ישראל", ההפתעה היתה נעימה; זו לנו לראשונה "החשיפה לצפון", מאחר והעמותה נמצאת בימים אלו בהרחבת האחיזה באזור. חומר ההסברה, ובמיוחד המגנטים – נחטף, השאלות אודות חזון העמותה, מטרותיה, תחומי פעילותה ומעורבות בני הנוער בעשייה היו רבות ואף נוקבות. השמחה רבתה כאשר כתוצאה ישירה לייצוג הגיעו הזמנות להופיע ולהרצות בפני רכזי תנועות הנוער "צמרת" ו"הצופים" וחניכיהם, במטרה לטוות שיתופי פעולה ומבצעי הסברה עתידיים בקרב בני הנוער בקרית ביאליק וסביבותיה.

 

לטורים נוספים של רויטל

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן