Skip to main content

חדשות

יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות לישראל : "בנק נגיש = בנק מרוויח" (BizPortal)

קטגוריה: חדשות מתחום הנגישות

בכנס הכלכלי "על בנקאות ונגישות" בהשתתפות בכירים מהבנקים בישראל אמר המפקח על הבנקים כי "היערכות הבנקים לנגישות ראויה לציון". יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות לישראל סיכם "בנק נגיש = בנק מרוויח" 

לקראת כניסתו לתוקף של חוק "שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות – פרק הנגישות" שמתוכנן להיכנס לתוקף במהלך 2007, נערך היום בבית חיל האוויר בהרצלייה כנס שעסק ב"שירות בלתי מוגבל לאנשים עם מוגבלות" בו השתתפו בכירים מהבנקים בישראל.

רוני חזקיהו המפקח על הבנקים אמר כי "היערכות הבנקים לנגישות ראויה לציון", חה"כ רן כהן (מרצ) יו"ר השדולה לאנשים עם מוגבלות בכנסת הוסיף כי "נגישות תוביל לחברה נכונה יותר, ראויה יותר ואנושית יותר"

בין המשתתפים הייתה גם דר' דינה פלדמן נציבת שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות אשר אמרה כי "אין כמו אדם אחד או צוות אשר מסוגלים לשנות את פני המדינה" ובדבריה התכוונה לנוכחים.

יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות לישראל אמר כי "הבנקים בישראל מובילים את מהפכת הנגישות, הבנקים לא ממתינים לתקנות אלה פשוט משפרים את הנגישות ואת איכות חיי הנכים. וגנר אף הוסיף שבנק נגיש = בנק מרוויח.

משתתפי הכנס למדו מהי נגישות לנכים, למדו קצת שפת סימנים, שמעו אנשים עם מוגבלויות על הקשיים בקבלת שרות, למדו מהן דרישות החוק והתקנות מבחינת תוכניות ביצוע ואכיפה, למדו על נגישות בשרות ונגישות באינטרנט, שמעו תיאורי מקרה על הכספומט הנגיש הראשון בישראל ועוד. את יום העיון הנחה דליק וולינץ, יקיר העמותה אשר פועל ומתנדב למען קידום הנגישות.

בפאנל הסיום בכירי הבנקים סיכמו את מחויבותם להמשיך ולהנגיש עשרות סניפים, את אתרי האינטרנט ולהדריך את העובדים כיצד לשרת טוב יותר אנשים עם מוגבלות.

מאת: דנה פרידלנדר, BizPortal

לעיון בכתבה המלאה – הקליקו כאן

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן