Skip to main content

כנס מרחבי המחר – ועידת הנשיאים

קטגוריה: חדשות העמותה

עמותת נגישות ישראל נבחרה להציג בכנס מרחבי המחר כאחת מהמיזמים החברתיים המשפיעים ביותר על הווייתנו במדינת ישראל.

לוועדת השיפוט שבראשה עמד מר יצחק פטרבורג, הוגשו מעל 400 מיזמים שמתוכם נבחרו 60 מיזמים כמניין שנותיה של המדינה.

"למרות צעירותה של המדינה, הולך שמה לפניה במיזמייה, ובמוחותיה היצירתיים", אמר מר יצחק פטרבורג בנאום הפתיחה של הכנס לעיתונאים מכל העולם שהצטופפו במקום.

בכנס מרחבי המחר, שנפתח ב-13.5.2008 בבנייני האומה בירושלים, הוצגו 50 מיזמים פורצי גבולות של תעשיית הכחול-לבן הישראלית מרחבי המדינה, ו-10 מיזמים חברתיים.

"התערוכה מתקיימת בארץ קטנה, אך עם מוחות ללא גבולות. הכנס מתמודד עם המחר, עם עולם מושגים חדש. בואו תחזו בפלא, תפקחו עיניים ותחזרו להאמין בעתידנו", כך אמר נשיא המדינה, שמעון פרס, בנאום הפתיחה של הכנס לעיתונאים מרחבי העולם.

3,000 מבקרים, מעל 20 נשיאים בעבר ובהווה, מדינאים, מקבלי פרס נובל ואורחים נכבדים מרחבי העולם, באו לחזות בתערוכת מרחבי המחר שהתקיימה בירושלים, בירת ישראל.

עמותת נגישות ישראל משרתת כ-10% מתושבי מדינת ישראל, אנשים מוגבלויות שונות, פיזית, נפשית, חושית, שכלית המהווים כ-600,000 מתושבי המדינה. נכי צה"ל, נפגעי פעולות איבה, נפגעי תאונות עבודה ודרכים, אנשים עם מוגבלויות כתוצאה ממחלה או זיקנה. אנשים על כסאות גלגלים, הנעזרים בהליכון או מקל, לקויי ראייה ועיוורים, לקויי שמיעה וחרשים, נפגעי נפש, קשישים ואחרים. מתוכם כ-150,000 עם מוגבלות המצריכה התאמות נגישות. התאמה זו אינה רק לנכים, אלא גם לכבדי משקל, לאימהות עם תינוקות, לנמוכי קומה ועוד.

עמותת נגישות ישראל מחויבת להנגשת המדינה, מתוך חובה אזרחית ודאגה להשתלבותם של אנשים עם מוגבלויות כאנשים שווים בחברה.

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן