Skip to main content

חדשות

עניין חברתי – ארגון נגישות ישראל מבקשים מודעות לנכים בארועי חג הפסח , יובל וגנר (רשת ב')

קטגוריה: חדשות מתחום הנגישות

מקור: עניין אחר, רשת ב' של קול-ישראל

מיכאל נירו : לקראת הפסח פנו נציגי נגישות ישראל לכל המפיקים של אירועי חול המועד בבקשה להיות מודעים לצרכים של הנכים בישראל, כפי שמסביר יובל וגנר.

יובל וגנר : בכל שנה בחופשת הפסח יש עשרות הפקות מקוריות ומקסימות שכולנו נחשפים אליהם במבצעי פרסום אדירים. השאלה הנשאלת האם ההפקות פותחות את הדלתות גם לטובת ציבור אנשים עם מוגבלות. התשובה היא שחלק כן, וחלק לא. לצורך זה פנינו מעמותה נגישות ישראל לכל מפיקי האירועים ויחצני האירועים על מנת שאל"ף יפעלו שבכל מופע, בכל הפקה יהיו מקומות שמתאימים לילדים עם מוגבלות, או להורים עם מוגבלות שבאים עם ילדיהם שגם הציבור הזה יוכל לבוא וליהנות מהיצע המקסים, ובי"ת, ולא פחות חשוב זה לפרסם את דבר האירועים כאירועים נגישים. כי בסופו של דבר האדם שרואה את הפרסומת של האירוע אינו יודע אם האירוע נגיש או לא. אם הפרסום יציין האם האירוע נגיש, יותר ויותר אנשים עם מוגבלות יצאו מהבית ויהנו מהצעה המקסים של ההפקות בפסח כמו כל אחד אחר. גם לאנשים עם מוגבלות מגיע ושוב זה אפשרי, זה לא יקר זה בסך הכל עניין של רצון ומודעות. אני בטוח שהשנה נראה גם בתחום הזה שיפור גדול בכמות האירועים והפקות שמתאימות ומארחות אנשים עם מוגבלות.
מיכאל נירו : הפניה הזאת, כך מקווים נציגי הנכים, תהיה עוד נדבך בשינוי התפיסה ותפתח את הדלתות בפניהם של מאות אלפי בני אדם עם מוגבלות שרוצים לבלות וליהנות מהחיים.

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן