Skip to main content

חדשות

פרסומת מודעות של גלר נסיס זכתה במקום הראשון

קטגוריה: חדשות העמותה

שיתוף פעולה בין גלר נסיס | Leo Burnett לעמותת נגישות ישראל זיכה את משרד הפרסום גלר נסיס במקום ראשון בתחרות דג הזהב. מטרת הפרסומת לעודד מודעות לנגישות, ולהשפיע על הציבור הרחב ומקבלי ההחלטות. המודעה מציגה משתנות ציבוריות בגובה הראש, עם הכיתוב "למקרה ששאלת את עצמך איך היית מרגיש".

גלר נסיס מסייעים בהתנדבות לעמותה מזה עשור.
בעזרתם אנחנו מצליחים להשפיע על המודעות של הציבור הרחב בכלל ומקבלי החלטות בפרט.

אנחנו מעריכים ביותר את עבודתם המקצועית והאנושית, ושמחים לראות שתחום פעילות העבודה מאפשר רמה גבוהה של יצירתיות פרסומית, והכי הכי שמחים שאנשי המקצוע של תחום הפרסום מביעים הערכה מקצועית של "מקום ראשון" ל- גלר נסיס | Leo Burnett.

קצת על התחרות

תחרות "דג הזהב" של רשת העיר, מטרתה לעודד מצוינות ויצירתיות בתחום פרסום הפרינט בארץ.

במסגרת התחרות מפורסמות עבודותיהם של 20 משרדי פרסום מהגדולים והמובילים בארץ.
הבחירה במודעות הזוכות נערכת על ידי צוות שופטים הכולל את מנהלי הקריאיטיב המובילים בארץ ובראשם הפרסומאי גדעון עמיחי, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, המלווה את תחרות דג הזהב כראש צוות השופטים, משך שנים רבות.

צוותי הקריאטיב שעבודותיהם יגיעו לשלושת המקומות הראשונים בתחרות, יזכו בנסיעת פרס חווייתית-מקצועית לקאן שבצרפת, הכוללת ביקור של שבוע בפסטיבל קאן.

בנוסף, יוגשו עבודות הפרינט הזוכות לתחרות "אריה הזהב", הנערכת מדי שנה בקאן, ובמסגרתה מתחרות עבודות ממשרדי פרסום בולטים בעולם, במגוון קטגוריות בתחום הטלוויזיה, הפרינט ותחומי שיווק ומדיה נוספים.

תחרות אריה הזהב נערכת כחלק מהכינוס השנתי של קהילת הפרסום והשיווק העולמית בעיר קאן, ונציגתה הישראלית היא תחרות דג הזהב של רשת העיר.

עמותת נגישות ישראל מוקירה מעריכה שיתוף פעולה זה, ומודה לצוות גלר נסיס על עבודתם החשובה והמסורה.

 

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן