Skip to main content

קלנועית משולבת חדשה

קטגוריה: חדשות מתחום הנגישות

בחיי היומיום, המעבר ממקום למקום הוא עניין אלמנטרי.

אנחנו נכנסים הביתה, יוצאים החוצה, קופצים לסופר, הולכים לטייל בפארק עם הילדים והכלב ונמצאים בשלל מקומות שונים ביום אחד.

עבור בעלי הקלנועיות אין כך הם הדברים. הקלנועית הסטנדרטית, לרוב, אינה פונקציונאלית לסוגים רבים של מקומות ומגבילה מאוד את המשתמשים בה.

על מנת להקל על הלקוח ולספק לו פיתרון נוח וקל, משיקה בימים אלה חברת "אפיקים רכב חשמלי" את הקלנועית החדשה breeze-c.

הדבר המהותי ביותר במוצר החדש של "אפיקים רכב חשמלי" הוא עצם היותו מותאם לשטחים עירוניים, ומאידך, נגיש גם למבנים סגורים. אם עד היום נאלץ הלקוח לבחור את סוג הנוחות בעת בחירת הקלנועית, מהיום הוא יכול ליהנות משני העולמות גם יחד.

הטכנולוגיה החדשה מתאפשרת משתי סיבות עיקריות:

ראשית, הbreeze-c  החדש מצליח לאגד את כל היתרונות ההנדסיים,הבטיחותיים והארגונומיים של סדרת ה Breezeהמצליחה והגדולה ממנו. הביצועים של הקלנועית החדשה, על אף שגודלה קטן יותר, אינם נופלים משאר הדגמים בסדרה ואף טובים יותר.

שנית, דגם הbreeze-c  משויך לקטגוריית גודל הביניים הנקראת בז'רגון המקצועי גם Mid side" "scooter, גודל הביניים מאפשר לקלנועית להיכנס למקומות בעלי חלל קטן ועוד ולנוע בחופשיות ממקום למקום אך גם להתאים עצמו לשטחים פתוחים בעלי טופוגרפיה משתנה כמו פארקים ואזורים עירוניים. הbreeze-c  אינו מסורבל אלא נוח לתפעול ומותאם לצרכי המשתמש.

"אפיקים רכב חשמלי", יצרנית הקלנועיות הישראלית היחידה בשוק, התמחתה עד היום בעיקר במוצרי נישה. כעת, בעקבות צעד חשוב זה היא נכנסת לזרם המרכזי של יצרני הסקוטרים בעולם והופכת להיות מתחרה מרכזית בשוק העולמי בו גודל הביניים הוא הפופולארי והנמכר ביותר.

לדבריו של שרון לבנטר, מנכ"ל "אפיקים רכב חשמלי": "מדובר במהפכה עבור לקוחותינו. אנו בהחלט צופים שה- Breeze C יפרוץ לשוק זה כבר במהלך 2010 ויוביל את קטגוריית הכלים הבינוניים. צפי המכירות הוא גדול מתמיד ועומד על כ- 5000 סקוטרים בשנה. "

מחיר: מחיר השקה מיוחד ל25 הלקוחות הראשונים החל מ- 10450 ש"ח

מגיע בצבעים: כחול, כסוף
 
פרטים נוספים ניתן לברר בטלפון: 1800-77-33-44 או באתר: WWW. KALNOIT.COM

אפיקים רכב חשמלי: ממציאת המותג קלנועית, הוקמה בשנת 1978 בקיבוץ אפיקים, בעמק הירדן והיא החברה היחידה בישראל המפתחת ומייצרת קלנועיות מתוצרת "כחול לבן". אפיקים רכב חשמלי מעסיקה כיום עשרות עובדים במחלקות הפיתוח, הייצור והשיווק, בארץ ובחו"ל. החברה נחשבת למובילה עולמית בתחום פתרונות הניידות האישית ומוצריה מאפשרים לקהל הלקוחות ליהנות משילוב מושלם בין חדשנות, בטיחות, נוחות, אמינות, עיצוב ומחיר.

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן