Skip to main content

חדשות

קריית ביאליק השיקה את "מצעד הפרוטות" תשע"א

קטגוריה: חדשות מתחום הנגישות

מזה מספר שנים מאמצת קריית ביאליק את איל"ן חיפה.

הקשר התהדק בקדנציה הנוכחית עם בחירתם של ראש העיר מר אלי דוקורסקי וחברת המועצה ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי.

במקביל לתנופת העשייה בנושא הנגישות וקבלת השונה בכל התחומים בעיר, הלך והעמיק הקשר עם הסניף החיפאי של איל"ן (בו חברים תושבי קרייה רבים).

ביקורי ראש העיר ובכירים מהעירייה, רכישת מוצרים והתנדבויות של תלמידים וחברי קהילה נגישה קריית ביאליק ב"בית קסלר" ו"בבית מרים" הפכו לשגרה קבועה.

אין פלא איפה כי הטקס המסורתי בבית "יד לבנים" בקריית ביאליק, להשקת מפעל ההתרמה השנתי "מצעד הפרוטות" של איל"ן – נשא השנה אופי חגיגי ונרחב יותר מבעבר והתקיים במעמד ראש העיר, סגניו, חברי מועצת העיר, מנהלי מחלקות בעירייה וחברי קהילה נגישה בעיר לצד מנהלי איל"ן חיפה.

חברת המועצה ומנהלת נגישות ישראל בצפון ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי הנחתה את האירוע; במילים נרגשות היא תארה את עצמה כ"ילדת איל"ן" – ארגון שתרם כל כך להתאוששותה ממחלת הפוליו ולהשתלבותה בחיים באמצעות העיסוק בספורט שיקומי במועדון זה.

עוד תיארה את העשייה הייחודית לבעלי מוגבלויות במועדון הספורט בקריית חיים. ראש העיר מר אלי דוקורסקי הדגיש את החשיבות אשר קריית ביאליק מייחסת לקשר עם איל"ן ולנושא קבלת השונה בכלל. הוא פרט את העשייה הנרחבת בעיר בנושא הנגישות ושילוב השונה בכל תחומי החיים – בהנגשה פיזית של מבני ציבור, בהסברה במערכת החינוך ובקרב עובדי העירייה. לאחריו נשאו דברים מנכ"לית איל"ן חיפה הגב' הילית פולגר ומנהל "בית קסלר" מר משה דולב, שהעלו על נס את השילוב עם קריית ביאליק.

הגב' פולגר העניקה לראש העיר מתנה מרגשת פרי יצירתם של משתקמי "בית מרים". הגב' חנה שמילוביץ', מורה בכירה בחט"ב אורט אפק, מתנדבת במיזמי ההסברה בעיר ובאיל"ן חיפה, תיארה במילים נרגשות את ההתמודדות היום-יומית של בתה הודיה ואת הסיוע לה זכתה מאיל"ן.

בחלק מרגש במיוחד באירוע, העניק ראש העיר דגלון הוקרה של העיר לתושב קריית ביאליק מר דודו מלכה, מתנדב איל"ן, קהילה נגישה ונגישות ישראל בצפון אשר תורם רבות למיזמי ההסברה. את האירוע המיוחד ליווה בנגינה כמידי שנה מר אורן שירצקי, חבר איל"ן.

אירוע חשוב זה היווה את יריית הפתיחה למבצע ההתרמה אשר יתקיים ביום ג' 5.4.11 והדגיש עד כמה חשוב כי תושבי העיר יפתחו את ליבם וכיסם לטובת איל"ן על מנת שהעשייה החשובה כל כך למען ילדים מיוחדים תוכל להימשך.

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן