Skip to main content

חדשות

קבוצת פישמן ציינה עשור לפעילות חברתית באירוע מרגש

קטגוריה: חדשות העמותה

 

קבוצת פישמן ציינה עשור לפעילות חברתית באירוע מרגש בו לקחו חלק 360 אורחים.

 

האירוע התקיים ב-23 בינואר במרכז לחינוך סביבתי בחירייה.

 

שיאו של הערב – ארוחת חושים ונגישות שאורגנה בשיתוף עמותת נגישות ישראל והוכתרה כגדולה שהתקיימה אי פעם בהשתתפות 360 אורחים.

 

אליעזר, טובה, ענת, אייל ורונית פישמן אירחו מעל ל- 350 אורחים באירוע העשור לפעילות החברתית של קבוצת פישמן שהתקיים במרכז לחינוך סביבתי בחיריה, בהפקתו של אסף טורז.

 

 

האירוע כלל נאומים של רונית פישמן וורד רז, אשר מנהלת את תחום האחריות החברתית בקבוצת פישמן, וכן ברכה מצולמת מהשר לשעבר בוז'י הרצוג, שביקש להודות לקבוצה ואנשיה על המסירות וההתמדה והצדיע להם על פועלם.

 

לאחר מכן הוענקו אותות הוקרה ל-10 מיקירי הקבוצה, הפועלת עם מעל 140 שותפים, והוקרן סרט המסכם את פעילותה בעשור האחרון.

 

בין מקבלי האות נבחר מר יובל וגנר יו"ר עמותת נגישות ישראל על פעילותו הנמרצת לקידום הנגישות.

 

עוד הוענקו אותות לטליה אהרוני, אחיה קמארה, איתן גלזר, ארן שדמי, ניצן שקל, אורית לוי, שירלי קנטור שני, שרי נוריאל ועמרם מצנע.

 

 

שיאו של הערב היה כאשר דליק ווליניץ, שהנחה את האירוע, בישר לכל המוזמנים כי הם עומדים לקחת חלק בחוויה חושית רגשית ומרתקת- ארוחת חושים ונגישות הגדולה ביותר שהתקיימה אי פעם. ארוחה שאורגנה בשיתוף עם עמותת נגישות ישראל.

 

הרעיון מאחורי זה הינו לתת לאורחים לחוש, ללמוד ולהרגיש ולו רק לדקות ספורות את מה שאנשים עם מוגבלות מרגישים בכל יום לכל החיים.

 

בעמותת נגישות ישראל מאמינים כי התנסות חווייתית, בה כל אדם מתנסה בהתמודדות עם מגבלה, ממחישה בצורה הברורה ביותר את המגבלות איתם מתמודד אדם עם מוגבלות.

 

 

במהלך הארוחה התבקשו המוזמנים לכסות את העיניים עם כיסוי מיוחד  ולאכול את המנה הראשונה בארוחה מבלי שידעו מה הוגש להם על מנת שיחוו כיצד מרגיש אדם עיוור.

במנה העיקרית הומחשה מוגבלות פיזית בפעולת הידיים והמוזמנים נדרשו לאכול את המנה עם כפפות אפייה על הידיים שלתוכן הוכנס אלמנט המגביל את פעולת האצבעות ומקשה על חיתוך המנה ואכילתה.

 

את הארוחה בישל השף המפורסם פול אסנהיים, ועל ההפקה הופקד אסף טורז.

 

 

עמותת נגישות ישראל מבקשת להודות לורד רז מנהלת אחריות חברתית בקבוצת פישמן ולכל קבוצת פישמן על עשור של עשייה חברתית מופלאה ורב גונית ועל הבמה החשובה לה זכינו מכם, לשף פול אסנהיים ולמפיק אסף טורז על שיתוף הפעולה וקבלת הפנים החמה.

 

 

צילום: אלי דסה

 

 הגב' ורד רז מנהלת אחריות חברתית קבוצת פישמן וסמי סירואה מתרגם בשפת הסימנים

 

הגב' ורד רז מנהלת אחריות חברתית קבוצת פישמן 

 

 

 מתנסים במוגבלות..

 

משפחת פישמן

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן