Skip to main content

הושק אתר האינטרנט הנגיש "רסיסים"

קטגוריה: חדשות העמותה

היום (4/7)  הושק אתר "רסיסים" של מט"ח (מרכז לטכנולוגיה חינוכית) הא– קורא RSS נגיש  והינו אתר נגיש במיוחד ברמת נגישות AAA לפי סטנדרט ה W3C האתר הושק במעמד  הגב' גילה בן הר, מנכ"לית מט"ח, הגב' ברנדה מורגנשטיין, ראש אגף קרנות במוסד לביטוח לאומי ומר יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל במעמד זה מנהלי האתר גב' עפרה רזאל, ראש תחום צרכים מיוחדים, מט"ח וגב' אורית אלמוג, מנהלת פיתוח רסיסים, מט"חזכו לקבלת תעודת רישום ב"מאגר הישראלי לאתרי אינטרנט נגישים" מהגב' שאולה הייטנר חברת הוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי ומר יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל .

 

אתר רסיסים נגיש באופן מלא לאנשים עם כל הלקויות, מאפשר שימוש באמצעי נגישות שונים ומגוונים דוגמת קורא מסך, מסך ברייל, מסכי מגע, מתגים,מקלדת וירטואלית, עכברים מותאמים וכו'. באתר 'רסיסים', יכול כל משתמש להתאים את התצוגה לצרכיו ולקרוא את התכנים בצורה הנוחה לו ביותר.

 

'רסיסים' מכיל מאגר של כ-2000 אתרים בעברית המספקים תקצירי מידע (עדכוני *RSS) מתוך אתרים קיימים במגוון נושאים, מהם מוזמן המשתמש לבחור. המשתמשים יכולים גם להוסיף ערוצים משלהם בכל שפה ולארגן את האינפורמציה בדרך הנוחה להם.

כל משתמש בוחר לו את ערוצי התוכן – האתרים והמדורים, מהם הוא מעוניין לקבל עדכונים. כאשר משתמש נכנס לחשבון האישי שלו, מוצגים לפניו כל העדכונים האחרונים מכל ערוצי התוכן שבחר, והוא יכול לקרוא אותם בזמנו החופשי.

את פיתוח האתר ליוו משתמשים עם מוגבלויות שונות: עיוורים, לקויי ראיה, אנשים עם שיתוק מוחין ואנשים עם ליקויי למידה


 אתר מומלץ ביותר!

לוגו אתר רסיסים

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן