Skip to main content

מרפאה ראשית של ה"מאוחדת" בחיפה

באפריל 2007 הגיעה תלונה שבסניף הראשי של קופ"ח מאוחדת (ברחוב חסן שוקרי 5) שבו שוכנים גם משרדי משרד העבודה והרווחה מסומנים רק 2 מקומות חנייה לנכים בחניון שמכיל כ- 440 מקומות חנייה.

מסתבר שהעירייה נתנה לחניון "טופס 4" לפני כמה שנים בלי להקפיד על חניות נכים. תיקון מכובד של המצב כרוך בהגשת תוכנית ואישורים. כנראה שהחניון לא בבעלות המרפאה, עובדה שמסבכת עוד יותר את המצב. ביקשנו מהממונה על הנגישות בעירייה להתנות את חידוש רישיון העסק בהסדרת החניה לפי החוק (אם לא יבצעו את הנדרש מרצונם).

במאי 2008 קיבלנו את העדכון הבא מהמתלוננת:

"אתמול בדקתי וסומנו 2 מקומות חנייה נוספים לנכים. כרגע יש 2 קומות בהן יש 2 מקומות חנייה לנכים בכל קומה. אציין כי הקומה התחתונה שמורה לעובדים ובקומה העליונה תלוי שלט "אין כניסה" שלא ברור לי מדוע הוא תלוי.

אדגיש מספר נקודות:

1.       מקומות החנייה שסומנו מסומנים אך ורק בשלט קטן שתלוי על הקיר האחורי של  חניית הנכים.  אין שום סימון על הרצפה או על העמודים הקדמיים. כתוצאה אנשים רבים מפספסים את השלט וחונים מבלי לשים לב…

2.       למיטב ידיעתי, התקן מחייב מספר מקומות רב יותר עבור מרפאה. המדובר במרפאה הראשית של קופת חולים מאוחדת בחיפה המשתרעת על פני קומה שלמה בבניין זה ומכילה מספר רב מאוד של חדרי רופא, 2 חדרי אחיות, חדר לפעולות כירורגיות, מכון הדמייה, בית מרקחת ואגף מינהלי."

צריך להבהיר שהחוק / הפסיקה מחייבים שהתמרור יהיה מוצב על עמוד.


המרפאה נמצאת קרוב לבניין העירייה וללשכת הגיוס, אזור בעייתי למדי בכל הנוגע לחנייה ולתנועה, במיוחד מאז התחלת השיפוצים בהדר וסגירת רחוב הרצל.

אגב, באתר האינטרנט של ה"מאוחדת" לא מצאנו מידע נגישות.

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן