Skip to main content

מרפאת בת-ימון בבת-ים

בקניון "בת ימון" יש מרפאות שנותנות שרותים חיוניים ללקוחות קופות החולים. לפי תלונה מ- 2009 יש בעיות קשות בחניה לנכים, גישה מהחניה ותנועה בתוך המרפאה;  קשיי גישה למיטת הטיפולים וחוסר נכונות לסייע מנעו ביצוע בדיקה במרפאה של ה"כללית"

 

בסוף 2009 הגיעה אלינו התלונה הבאה:

"…הופנינו ע"י קופ"ח כללית למכון בבת-ימון בבת ים. נשלחנו לביצוע הבדיקה עקב נכותו של …, המצאותו בכיסא גלגלים, ופניתנו לאישורי ניידות לביטוח לאומי. מצאנו עצמנו בסיטואציה בלתי אפשרית במכון:

1) חנייה – מאד מסובכת וקשה לגישה. מהחנייה לא קיימת שום הפנייה למכון, או לאיזור הרפואי.

2) אחרי מסע ארוך של עליות, ירידות וחיפוס אחרי אמצאי גישה-כמו מעליות (שהן מוסתרות בפרוסדור מאוד צדדי ללא סימון).

3) הגענו למכון-אני ובעלי על כיסא גלגלים, נרשמנו וחיכינו לתורינו.

4) כאשר זימנו אותנו נכנסנו לחדרון קטן ללא יכולת תימרון עם כיסא גלגלים, והונחיתי להפשיט את בעלי (הרופאה אפילו לא הרימה את הראש בזמן שדיברה איתנו.). בקושי רב הופשט בעלי ואז חשפה הרופאה מיטת טיפולים שהיתה מוסתרת ע"י וילון ואמרה"לעלות על המיטה". מאחר ורוב המיטה היתה חסומה ע"י הציוד שבחדר, אפילו לא יכולנו להתקרב עם הכיסא למיטה. … הואילה בטובה הרופאה להביט בנו ואמרה אז לא ניתן לבצע את הבדיקה. כאשר שטחתי לפניה את טענותי לגבי חוסר האינפורמציה וההנחיות שלהם, ושסבירות הגעת אדם בכיסא גלגלים ל–דופלר כלי דם קיימת ועל המצב שאנחנו נמצאים עקב האפטיה שלהם-בעלי הופשט, הינו מספיק זמן בהמתנה, כך שאם היו לפחות ערים לשרותים שהם נותנים, ניתן למנוע את מפח הנפש, כמו כן אחת התשובות שנתנו לי "את לא רואה שהאנשים כאן הולכים על הרגליים???"

לאחר מכן שוב תיאמתי תור לביצוע הבדיקה במוקד קופ"ח כללית ושאלתי האם ניתן לביצוע לחולה בכיסא גלגלים והפנו אותי לואסקולאב בת"א…".


ביולי 2015 מתפרסמת ב"ידיעות בת ים" תלונתו של פרופ' ויקטור קינג על קשיי הנגישות למרפאה בקומה עליונה של הקניון. התלונה מתמקדת במצב המעליות והמדרגות הנעות. יגאל לוי, מנהל ה"בת ימון" נתן הסברים והבטיח לטפל.

 

ביולי 2017 מגיעה תלונה על מחסור בחניות נכים ובעיות נגישות אחרות. אנחנו ממתינים לפירוט ונפעל בהתאם.

 

לפי אתר "הכללית" בעת כתיבת שורות אלה: "גישה לנכים: גישה למרפאה, שירותי נכים, מעלית או מבנה חד קומתי ".


ביולי 2020 מתפרסמת ב- MYNET ידיעה על קריסת דרגנוע בקניון. בידיעה מוזכרות בעיות תחזוקה כרוניות בקניון, כולל תקלות חוזרות במעליות.

 

ביולי 2021 מגיעה תלונה על שירותי הנכים בקניון.


מידע כללי וקישורים

 

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן