Skip to main content

ערב הוקרה למען התלמידים בעלי הצרכים המיוחדים

טקס הוקרה מרגש במיוחד נערך בשבוע שעבר באשכול הפיס בקרית ביאליק וכותרתו: הצדעה לעושים למען התלמידים בעלי הצרכים המיוחדים בקריה.

אורח הכבוד בטקס היה המישנה לראש הממשלה, השר לפיתוח הנגב והגליל, סילבן שלום, שלא הסתיר את התרגשותו כשישב באולם לצידו של ראש העיר, אלי דוקורסקי.

בזה אחר זה עלו אל הבמה גננות, מורות, סייעות ומנהלי בתיה"ס בקרית ביאליק שהציגו את פעילותם הענפה בטיפול המסור בבעלי הצרכים המיוחדים וקיבלו מידיהם של ראש העיר; חברת מועצת העיר, ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי; מנהל אגף החינך, עמי ראובן ומנכ"ל העירייה, עזרא חכם, תעודות הוקרה על פועלם בנושא.

בין לבין הופיעו ילדי הקריה בעלי הצרכים המיוחדים בשירה, נגינה ומחול ואיש בקהל לא יכול היה להישאר אדיש אליהם.

השר סילבן שלום, שהיה נרגש אף הוא, אמר בנאומו בין השאר כי "קרית ביאליק והעומד בראשה, שאך לאחרונה קיבלו תעודת הוקרה בכנסת על פועלם בתחום הנגישות לנכים, לא רק עוסקים בנושא בדיבור אלא מביאים לידי ביטוי במעשים יום יום את מאמציהם להקל את החיים עבור הזקוקים לסיוע והראיה לכך היא הערב הזה והאנשים הנפלאים שהתכנסו בו".

ראש העיר, אלי דוקורסקי, הבטיח מעל הבמה שלא לנוח על זרי הדפנה ולהמשיך להפנות תקציבים ולגייס כסף כדי לעשות עוד ועוד למען בעלי הצרכים המיוחדים כמו הנגשה של כל תחנות האוטובוס בעיר, מעברי החציה, מעליות למוסדות ציבור ועוד.

חברת מועצת העיר ויו"ר ועדת הרווחה, נגישות ואזרחים ותיקים, ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי, ציינה בדבריה את העשייה הרבה בתחום הנגישות בקרית באיליק והפכה את המילה נגישות לשגורה בפי כל תושבי העיר.

על ארגון הערב שקדו חברת מועצת העיר, ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי; מנהל אגף החינוך, עמי ראובן ודוברת העירייה, חוה פישר.

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן