Skip to main content

תעסוקה שווה לכל באזור התעשייה בקריית ביאליק

 

חודש דצמבר הוכרז בעולם כחודש האדם עם המוגבלות. לקראת מועד זה, פרסמו הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ונציבות השוויון לאנשים עם מוגבלות ליד משרד המשפטים נתונים קשים ביותר, המתארים אחוזי אבטלה גבוהים  לאין שעור בהתייחס לנתוני האבטלה של כלל האוכלוסייה.
קריית ביאליק חרטה על דיגלה את נושאי הנגישות וקבלת השונה ומיתגה אותם כחלק מרכזי וחשוב בחזון העיר. עשייה כל כך אינטנסיבית מכילה  בתוכה את הנושא החשוב – תעסוקה לאנשים עם מוגבלות. נושא זה עלה על סדר היום כחלק מהשינוי וההתפתחות שעובר אזור התעשייה בעיר, וכלל פגישות והידוק קשר עם ארגונים שונים לאנשים עם מוגבלויות מחד – ועם מעסיקים פוטנציאליים באזור התעשייה מאידך, תוך שימת דגש על העובדה כי עבודתם של אנשים עם מוגבלות הינה בעלת ערך כלכלי ועל יסוד תרומתם למקום העבודה.
בתמיכתם ועידודם של ראש העיר מר אלי דוקורסקי וחברת המועצה מנהלת נגישות ישראל צפון (נ.י.צ.)  ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי בשיתוף חברי הקהילה הנגישה בעיר, מקדמת בימים אלו מנהלת אזור התעשייה הגב' סימה הרשמן –קסטרו את נושא תעסוקת  אנשים עם מוגבלות באזור התעשייה. מפעל "שווים" באזור התעשייה בקרית ביאליק, העוסק בשיקום אוכלוסיית פגועי הנפש באמצעות תעסוקה מוגנת נבחר להיות חלק מפעילות שוטפת זו, שמטרתה הוצאת אנשים עם מוגבלות מתעסוקה מוגנת ועידוד השתלבותם  בקהילת העסקים והתעשייה, באמצעות המטה לשילוב אנשים עם מוגבלות בשוק העבודה של משרד התמ"ת ובסיוע  אנשי עמותת "אנוש", העמותה הישראלית לבריאות הנפש.

 

לקבלת פרטים:  סימה הרשמן, מתנדבת נ.י.צ. 0542494084 [email protected],

 

 

 

 

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן