Skip to main content

פורום "צפונה" סוגר עונה מרתקת בסמינר מרגש בן יומיים

חברי פורום "צפונה" קיימו בסוף חודש אוקטובר את הסמינר השנתי שהפך להם למסורת מיום היווסדה של מסגרת חברתית ייחודית זו

הפורום, המציין למעלה מעשור לקיומו, כולל נשים וגברים עם סוגים שונים של מוגבלויות (פיזיות, חושיות ונפשיות), בעלי תפקידים מובילים בארגונים למען אנשים עם מוגבלות בצפון הארץ. פורום "צפונה" שואף לפעולה משותפת לשיפור איכות החיים של קהילת האנשים עם המוגבלות באזור הצפון ולקידום צדק חברתי. המשימה המרכזית של הפורום היא להעניק לחבריו כלים, כוח, העצמה אישית ותמיכה כדי שהם יספקו שירות והובלה טובים יותר לקהילות שהם מייצגים ופועלים בהן ועבורן.

 

חברי הפורום בסיור במפעל המחזור "אקומיוניטי"-אקולוגיה לקהילה מוגנת
חברי הפורום בסיור במפעל המחזור "אקומיוניטי"-אקולוגיה לקהילה מוגנת

 


במסגרת פעילות הפורום, נערכת סדרת מפגשים בקרית ביאליק במהלך השנה, אשר כוללים למידת עמיתים ורכישת מיומנויות וכלים הרלוונטיים לשם קידום הזכויות וההעצמה של קהילת האנשים עם מוגבלות בצפון הארץ.


יומו הראשון של הסמינר הוקדש לפעילות-חוץ וכללה סיור במפעל המחזור "אקומיוניטי"-אקולוגיה לקהילה מוגנת בפארק התעשיות תרדיון במשגב. המפעל מפרק וממחזר מחשבים וציוד אלקטרוני תוך העסקת אנשים עם מוגבלויות שונות. את הסיור ליווה אריה פישמן, אשר תיאר באופן מרתק את ה-"אני מאמין" של המפעל ואת מגוון פעילויות המחזור המתבצעות בו על ידי עובדיו המיוחדים. בתום הסיור המאלף והמרגש, סעדו חברי הפורום במסעדת "בליקר" הנגישה ומכניסת האורחים בפארק.

היום השני של הסמינר התקיים בקריית ביאליק וכלל צמד סדנאות מרתקות; רעות המר מהחברה למתנ"סים העבירה סדנה מיוחדת אשר שפכה אור על הקשר בין חזון ויחסים, עם השלכות על המשך מינוף הפעילות של חברי הפורום עצמם. חתמה את היומיים העמוסים מירי קלמפנר אשר בנתה עם חברי פורום "צפונה" מעגל הקשבה לשיפור התקשורת הבינאישית. חברי הפורום הודות בזרי פרחים (תרומתם הנדיבה של "פרחי דבי" בקרית ביאליק) לשתי הסדנאות, אשר הוענקו בהתנדבות ומעומק הלב.

חברי הפורום בסיור במפעל המחזור אקומיוניטי

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן