Skip to main content

מידע מסייע

מתנדבי נגישות ישראל צפון קיימו ארוחות נגישות לסגל האקדמי עמק יזרעאל

חוגים ומחלקות רבים באקדמית עמק יזרעאל מקדמים מזה כמה שנים את המודעות לנושאי הנגישות וקבלת האחר בהרצאות ובמיזמים לסטודנטים.
מתנדבות השלוחה הצפונית של עמותת נגישות ישראל-נ.י.צ. הממוקמת בקריות ומנוהלת על ידי ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי, לילי גולדוויין, אסנת יחזקאל-להט, סמדר הרוש, רחל שפק, גילה אליהו, טליה שדה-מוסקוביץ ומאירה בר העבירו ביום ה' 22.6.23 ארוחת נגישות מרגשת ביותר לסגל הסיעוד באקדמית עמק יזרעאל, יוזמה מופלאה של ד"ר דניאלה מזור, אחת ממרצות החוג ומתנדבת נ.י.צ.

חברות הסגל בראשות ד"ר עופרה הלפרין התנסו מעומק ליבן במוגבלויות ראייה, פיזית ושמיעה כחלק מהאני מאמין של העמותה "עד שתחווה – תבין"; כל מנה בארוחת הנגישות נאכלה תוך התנסות במוגבלות כאשר במקביל, שמעו והתרגשו מסיפוריהן האישיים המרגשים של לילי, אסנת, סמדר ורויטל. המפגש היה מרגש, משתף, מעורר מחשבות ועוטף באהבה וברצון ללמוד ולשפר.
ד"ר עופרה הלפרין, אשר אפשרה לקסם לקרות ונטלה חלק פעיל בכל שלב משלבי ההכנות, כתבה לאחר ההתנסות את ההודעה הבאה:
"ערב טוב רויטל וכל הנשים המדהימות שהגיעו אלינו היום, כל הסגל יצא נפעם מהמפגש המרגש והעוצמתי שהיה לנו היום. חוויה של ממש. אתן נשים מרתקות ומעוררות השראה ואני שמחה שהצלחנו לחשוף קבוצה משמעותית של הסגל אליכן ולנושא הכל כך חשוב בעיני.
תודה רבה ויישר כוח,
עפרה"

מתנדבי נ.י.צ. עם ראש החוג לסיעוד באקדמית עמק יזרעאל

מתנדבי נ.י.צ. עם ראש החוג לסיעוד באקדמית עמק יזרעאל

 

 

 

סגל האקדמי עמק יזרעאל בהתנסות באכילה עם מוגבלות בידיים

סגל האקדמי עמק יזרעאל בהתנסות באכילה עם מוגבלות בידיים

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן