Skip to main content

מידע מסייע

מתנדבי נ.י.צ. בהדרכה להגברת המודעות לנגישות וקבלת האחר לעיריית קריית מוצקין

ביום ד', 27.9.23 קיימו מתנדבי נגישות ישראל צפון-נ.י.צ. הדרכה להגברת המודעות לנושאי הנגישות וקבלת האחר לעובדי עיריית קריית מוצקין – תוך שימת דגש על נגישות השירות לעובדים מקבלי קהל.
את היום פתחה הופעת הרכבים של להקת המחול המשלבת רקדנים עם וללא מוגבלויות "הורה איל"ן חיפה" בשני קטעי ריקוד – "מלכות החרמון" ו-"טנגו", כוראוגרפיה: מרגריטה פוליאקוב. הלהקה התקבלה בחום ובהתרגשות על ידי הקהל.

לאחר הקדמה קצרה של מנהלת נ י.צ., ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי, בנושאי שונות, מוגבלות ונגישות, פגשו העובדים אנשים עם מוגבלויות שונות והתנסו במוגבלויות עצמן תחת האמירה "עד שתחווה – תבין": מילוי מטלות בעיניים מכוסות, בידיים מקובעות בכפפות קשיחות ובאוזניים אטומות בעזרת אוזניות.

מנכ״ל העירייה, יריב גסר, הודה על הפעילות החשובה לנ.י.צ. ולרכז הנגישות ברשות משה אסולין והסביר כי מהות הנגישות הינה לנגד עיני הרשות במתן שירות נגיש ובהנגשת מבני הציבור.

בסיכום המיזם תיארו המשתתפים את מה שחוו כ-חוויה עוצמתית בפן הרגשי ובפן המעשי בדרך העברת ההדרכה. כל מי שהיה – נפעם מדרך העברת ההדרכה, מהדרכה עניינית, מהדרכה ששמרה את כולם ערניים, כולל מערך ההדרכה שהגיע – וכל אחד העביר בדרך שלו את הנושא הקרוב אליו.

 

הלהקה

הלהקה

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן