Skip to main content

חדשות

עמותת נגישות ישראל בכנס איגוד האינטרנט הישראלי

קטגוריה: חדשות העמותה

 

על תכנית הכנס ניתן לקרוא בקישור הבא.

 

בכנס הועמדו לרשות הנוכחים דוכני תצוגה המייצגים חברות ועמותות המספקות שירותים ומוצרי אינטרנט שונים. בין שאר הדוכנים ניתן היה למצוא את הדוכן של מוזילה ישראל, קהילת הקוד הפתוח, כל זכות, גולדה סרב – שירות זהב לגיל הזהב ועוד.

 

עמותת נגישות ישראל הדגימה בדוכן מהו אינטרנט נגיש. הדוכן כלל עמדת מחשב נגישה שכללה מחשב, תוכנות לסיוע בנגישות כגון תוכנות הגדלה, תוכנות הקראה, תוכנות תחליפי עכבר ועוד. כמו כן הועמדו לרשות הנוכחים עלוני מידע והסבר אודות פעילויות העמותה בכלל ואודות אינטרנט נגיש שפירט בקצרה את העקרונות המנחים להנגשת אתרי אינטרנט ע"פ ההנחיות של משרד ה-W3C הישראלי.

 

לדוכן של נגישות ישראל הגיעו מבקרים רבים. רובם ייצגו ארגונים וגופים גדולים כגון בנקים, אוניברסיטאות, חברות עסקיות וארגונים חברתיים. המבקרים גילו התעניינות רבה בתהליכי הנגשת אתרים ותכנים מקוונים. לאור ההתעניינות הרבה נוצרו שיתופי פעולה שיסייעו בהמשך לקדם את תחום הנגישות באינטרנט לאנשים עם מוגבלויות.

 

בנוסף לכך מבקרים אשר ביקשו להתנסות בגלישה באינטרנט נגיש, קיבלו הסבר והדרכה תוך כדי התנסות אישית חווייתית. ההתנסות החווייתית היא זו שמעצימה את המודעות למהותה של גלישה נגישה ברשת האינטרנט ולקשיי הנגישות בפניהם ניצבים אנשים עם מוגבלויות ויש להתנסות מעין זו ערך מוסף רב.

 

עמותת נגישות ישראל מודה לאיגוד האינטרנט הישראלי על הסיוע והתמיכה הרבים המלווים את פעילות העמותה בתחום זה בכלל וביום הכנס בפרט ושמחים על שיתוף הפעולה הפורה לאורך כל הדרך.

 

התחנה של עמותת נגישות ישראל

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן