Skip to main content

מידע מסייע

קבוצת הכדור-שער של "המרחב לחיים עצמאיים בגליל" במחזור האחרון בליגה

למחזור הליגה האחרון יצאנו בסגל של חמישה שחקנים ושחקניות – עידן חיון (קפטן), ורדה אדר, כפיר בר, אראל מירב ודן דוידוביץ'. יחד איתנו היו מהאדי דעבוס, שחקן שסוחב פציעה ולא יכול היה לשחק, ונגה סיון, מנהלת משותפת של המרחב לחיים עצמאיים.

יצאנו ביום חמישי מהגליל והגענו לקראת 15:00. התמקמנו בחדרים, וכבר עלינו לאולם לחימום. קיבלו אותנו יפה מאמן הנבחרת רז שוהם ועוזרו אריאל פוארטה. לאחר חימום קצר, התכנסנו בכיתת לימוד הצמודה לאולם לצורך אסיפה טקטית ושיחת מוטיבציה. המשחק הראשון שלנו היה מול קבוצת בית הלוחם, אותה מאמן רז שוהם – מאמן הנבחרת!

עלינו בהרכב חזק – עידן חיון בעמדת הסנטר, ורדה אדר בכנף שמאל וכפיר בכנף ימין. ההרכב הזה שיחק את רוב המשחק. כשהזמן עמד על 3 שניות לסיום המשחק, התוצאה הייתה 8-7 לטובתנו, כאשר ורדה הבקיעה 6 גולים וכפיר 2! בשלוש השניות שנותרו, נשרק פנדל לרעתנו, ובית הלוחם הצליחו להשוות. סיימנו בתיקו 8-8 מכובד ביותר, תוך כדי שאנחנו מציגים יכולת מצויינת.

 

שחקני קבוצת הכדור-שער של  "המרחב לחיים עצמאיים בגליל במהלך משחק שחקני קבוצת הכדור-שער של  "המרחב לחיים עצמאיים בגליל במהלך משחק שחקני קבוצת הכדור-שער של  "המרחב לחיים עצמאיים בגליל במהלך משחק

המשכנו ברציפות למשחק השני, מול הקבוצה הכי טובה בליגה, אצלה משחקים שחקני נבחרת – אום אל פאחם. הפסדנו 11-1, כאשר את שער הניחומים הבקיע דן דוידוביץ'. ירדנו לאכול, וחזרנו למשחק אחרון בשעה 21:00 מול קבוצת ב"ש נוער, שגם אותו הפסדנו.

למחרת בבוקר, חיכתה הפתעה מרעננת ומלאת מוטיבציה לשחקנים ולשחקניות! רני בנימיני, מייסד משותף וגזבר עמותת נגישות ישראל, ומיכל רימון, מנכ"לית העמותה, באו לעודד אותנו לצפות במשחק מול ויצ"ו ניר העמק.

 

את המשחק ניצחנו 8-4, כאשר כל השחקנים והשחקניות השתתפו. לאחר מכן שיחקנו משחק נוסף מול קבוצת ב"ש בוגרים, אותו הפסדנו.


 

שחקני הקבוצה במפגש לפני המשחקים ביום השני  שחקני הקבוצה במפגש לפני המשחקים ביום השני

בשעות הצהריים של יום שישי, התכנסו כל הקבוצות באודיטוריום לטקס סיום השנה. הטקס היה מאוד מכובד ונוהל על ידי רז ואריאל. כל הקבוצות קיבלו מדליות, ומקומות 1-2-3 קיבלו גם גביע. הפתעה מיוחדת במינה חיכתה לקבוצה שלנו, כאשר התברר שכפיר בר קיבל את גביע "השחקן המשתפר של השנה".

בשיחה שקיימנו ביום ראשון שלאחר הליגה, השחקנים והשחקניות הביעו רצון רב להמשיך לשחק בקבוצה ואף להעלות את תדירות האימונים בשנה הבאה. השחקנים העלו את המשמעות הרבה של משחקי הליגה כתורמים ומשפרים אותנו כקבוצה.

אנחנו מקווים להיות חלק מרכזי מהליגה גם בשנה הבאה!

 

קבוצת "המרחב לחיים עצמאיים בגליל" בטקס הסיום  מדליית השתתפות בליגת הכדור-שער לעונת 2015/16

קבוצת "המרחב לחיים עצמאיים בגליל" בטקס ה

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן