Skip to main content

"עיניים לשניים" צלחה את הספורטיאדה באילת

הספורטיאדה

שנערכה בתחילת חודש נובמבר, היא אירוע הספורט המסכם של הליגה למקומות עבודה המתקיים באילת ונמשך כחמישה ימים. באירוע זה משתתפים 8,000 עובדים ספורטאים שלוקחים חלק במשחקי הליגה למקומות עבודה המתקיימים לאורך השנה.

 

השנה, זו הפעם הראשונה שבספורטיאדה משתתפים בתחרויות אנשים עם מוגבלות! נכון שרק קבוצות של רכיבה על אופניים של לקויי-ראייה ועיוורים, אך זוהי תקיעת יתד ראשונה של השתתפות אנשים עם מוגבלות במפעל זה, ובעתיד אולי ישתתפו אנשים עם מוגבלות במקצועות נוספים. כל השאפו והערכה וההוקרה למוטי רגב ורוני דיק, שפעלו נמרצות למען השתתפות רוכבי האופניים עם המוגבלות.

קבוצת רוכבי-האופניים שלנו, "עיניים לשניים" יצאה לעיר הדרומית והשתתפה בכבוד בתחרויות.

ההשתתפות של "עיניים לשניים" שלנו באירוע תרמה הרבה מאוד לגיבוש הקבוצה: חברתית ומקצועית. כל התלאות הרבות בדרך מהצפון לאילת, והרכיבה במקומות שרק כמה שעות לפני-כן היו בהם שיטפונות חזקים (באילת ירדו 35 מ"מ של גשם!) היוו אתגר ראוי לחברים שלנו. גם התאונות שפקדו את הקבוצה, כמה שזה נשמע רע, לא מוטטו את הקבוצה, אלא חיזקו אותה מאוד ואת הסולידריות בין החברים.

המפגש עם קבוצות דומות מרחבי הארץ נתן לחברים להרגיש שייכות למפעל ארצי, הן הסטוקרים והן הקפטנים נהנו לפגוש חברים חדשים מרחבי הארץ, וייתכן ובמהלך השנה יבואו קבוצות שונות לצפון למפגשי רכיבה וחברה במרחב.

תודה מיוחדת לקיבוץ שמיר ולחברת "הרץ" שתרמו לנו רכבים עבור הנסיעה דרומה.

 


לכתבה אודות האירוע מאת כפיר בר, חבר בקבוצת הרכיבה "עיניים לשניים" – לחצו כאן

קבוצת הרכיבה "עיניים לשניים"  קבוצת הרכיבה "עיניים לשניים"

קבוצת הרכיבה "עיניים לשניים"

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן