Skip to main content

קבוצת התאטרון של המרחב בגליל בהופעה מיוחדת במכללת תל-חי

כל אחד מציין את יום 50 השנים למלחמת ששת-הימים בצורה שמתאימה לו. המרחב לחיים עצמאיים בגליל ציין את היובל הזה במפגן אדיר של כוח-רצון, נחישות, דבקות במטרה, ניהול ופיקוד – אך לא צבאיים, כי אם אזרחיים לעילא.

הקשרים הטובים שנרקמו בשנים האחרונות בין המרחב לחיים עצמאיים בגליל לבין מכללת תל חי, מניבים פירות משובחים, ובחרנו לתת במה ענקית לקבוצת התאטרון שלנו: "עולים לבמה 4", בכנס השנתי של כל תלמידות ותלמידי החוג לעבודה סוציאלית שבמכללת תל-חי.

היה זה כנס של החוג במכללה, בנושא עבודה קהילתית. משעה 11:00 המכללה הייתה מוצפת בדוכנים, מצגות ופוסטרים של סטודנטים הפעילים בעמותות שונות, במסגרת העבודה המעשית שלהם. אותנו ייצגו בצורה מאירת לב ושכל הסטודנטיות שפעלו במשך השנה בתאטרון, בקבוצת הרכיבה לאנשים עם מש"ה וגם בפרויקט הנגשת הפאבים בגליל. עשרות סטודנטים ואנשי צוות קיבלו הסבר על הפעילות השנתית של הסטודנטיות שלנו במרחב. כל משקיף מהצד, כמוני, לא יכול היה שלא לראות את הזיק בעיניים והחיוך הרחב בעת שהן סיפרו והתגאו על פעילותן.

משעה 13:00, האודיטוריום הגדול בתל-חי התמלא עד גדותיו בכל תלמידי העבודה הסוציאלית, והבמה הייתה שלנו!

 

זו ההופעה השלישית של "עולים לבמה 4" בפני קהל, ואני מציין זאת משום שבגלל ניסיונם, הפעם ההופעה שלהם הייתה כזו חופשית ואמיתית, עד ששחקני תאטרוני "הבימה" ו"הקאמרי" צריכים לחשוש למקומם בתאטרון. באמת, משחק חופשי, עם אלתורים קטנים וחמודים, ביטחון עצום, והיה נראה שהם פשוט שחקנים! נהנים לשחק מול קהל גדול על במה.

על הכל מנצחים בנחישות וברגישות עמיעד קלושינר, במאי ההופעה, ויסמין להב, מתכללת התאטרון.

כמו תמיד, אין שגרה במרחב הגלילי, גם הפעם נכנס טוויסט להופעה: בין מערכון למערכון, שניים מחברי התאטרון קראו פואטרי-סלאם מפי עטם (בתרגום חופשי: 'הטחת שירה', בו אנשים קוראים או מדקלמים יצירה מפרי עטם, בסגנון הנקרא "ספוקן וורד" (מילה מדוברת). הביצוע עומד לשיפוט נציגים אקראיים מהקהל). זה היה שוס! וזה היה גם ספוילר קטן לערב פואטרי סלאם גדול יותר שנעשה בשבוע הבא, ב-14.6.17 בפאב הדארמה, קיבוץ הגושרים.

התשואות בסוף ההופעה היו כאלה שממארג' עיון שבדרום לבנון טילפנו לדעת מה קורה במכללת תל חי שזוכה לכה הרבה תשואות… באמת שזמן רב אחרי סיום ההופעה עמדו ושוחחו עשרות סטודנטים ואנשי סגל, עם חברי התאטרון שלנו.

 

קבוצת התאטרון "עולים לבמה 4" בהופעה במכללת תל חי  קבוצת התאטרון "עולים לבמה 4" בהופעה במכללת תל חי

קבוצת התאטרון "עולים לבמה 4" בהופעה

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן