Skip to main content

"הגדר הטובה 2017" – מהדורה חדשה ומוצלחת יותר

 

המרחב לחיים עצמאיים בגליל (נגישות ישראל) הוא כנראה הארגון הגדול באצבע הגליל למען אנשים עם מוגבלות קשה. במסגרת הפעילות של המרחב

בגליל, הוא הקים שתי קבוצות רכיבה על אופניים: "עיניים לשניים", שהיא קבוצת רכיבה ללקויי-ראייה ועיוורים, הרוכבים יחד עם אנשים רואים על אופני-

טנדם, הם אופניים כפולים לשני אנשים. וכן הוקמה קבוצת רכיבה על אופניים מיוחדים לאנשים עם מש"ה (מוגבלות שכלית התפתחותית).
אחרי יותר משלוש שנים שהמחסן לאופניים שלנו" טנדם ואופניים למש"ה (אנשים עם פיגור), שהם כנראה האופניים הכי יקרים בגליל העליון, נודד ממחסן לקוי למחסן עלוב יותר, משום שהמחסנים שבהם אחסנו את האופניים שרצו יונים, תנשמות ועוד מפלצות-שמים לא מזוהות, אשר לשלשו* ללא הפסק את האופניים ואת הסביבה, הגיעו שתי המכולות שהוסבו למחסנים ולמשרד לאגמון החולה, שם יהיו הבית של קבוצות הרוכבים שלנו. שמחנו מאוד אבל אז התברר שחייבים לגדר את המחסן, כדי להגן על המכולות והאופניים וכן כדי שהביטוח יסכים לבטח את המכולות והאופניים שבהן. אממה, מהר מאוד התבררה לנו עובדה מרה – גדר שכזאת מחירה 25,000 – 30,000 ש"ח! אין עטין כספי שלא ניסינו לחלוב! החל מעטיני המרחב עצמו, דרך עטינים שפעם הניבו זרזיף קטנטן של כסף למרחב בגליל, וכלה בעטיני "נגישות ישראל".

בצורת כספית מוחלטת – כל עטיני-הכסף יבשו. בצר ובדמע לנו פנינו לחבר טוב, שאני מכירו לפחות 57 שנים, דני לייכטר, וביקשתי בחיל ורעדה אם הוא יוכל להתגייס למען הקמת הגדר הטובה? דני לייכטר הוא מנהל  בחברת "אור תעש". "אור תעש היא חברה קבלנית מהמובילות והגדולות בשוק הישראלי בתחום הגידור.
החברה נוסדה ב1947 ועוסקת בכל עבודות המתכת הכוללות קונסטרוקציות כבדות וקלות עם התמחות בענף הגידור .דני הגיב  ש"תוך שעתיים אתן לך תשובה".
תוך פחות משעה הוא נתן תשובה חיובית. הופעל צוות ביצוע צפוני מולי ושי ממושב דלתון לבדוק את השטח, למדוד, לקבל את הבקשות שלנו, ותוך שבוע כל הגדר יוצרה,  ותוך שלושה שבועות הגיע שי וצוות להשלים את הביצוע ביום החם ביותר בשנה,  הגדר הטובה 2017 בוצעה במדויק ובאיכות מעולה. תודה ענקית לכל חברת "אור תעש" בראשות  מר איתן אורן, וכמובן לדני לייכטר .
וכמובן כמובן, תודה ענקית לשי וצוותו אשר פעלו בתנאי חום בלתי-נסבלים והקימו את הגדר הטובה 2017 בצ'יק-צ'אק. תודה אחרונה אך גדולה לנגה סיון מהמרחב בגליל אשר בחום יולי-אוגוסט הייתה בשטח כדי להדריך, לשאול ולנווט את המבצע.

בתודתנו לדני לייכטר וחברת אור תעש, קיבלנו תודה בחזרה על ההזדמנות שניתנה להם לתרום ולעשות למען החברה בישראל.

 המחסן מוקף גדר    

 

נגה מנהלת המרחב במקום

 

הגדר עם שלט פרסומת של הספק

המחס מוקף גדר

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן