Skip to main content

קבוצת 'כן ולא השרון' התארחה במרחב לחיים עצמאיים בגליל

בשבוע שעבר, לחגיגת סוף הקיץ (או כך לפחות אנו מקווים), ארגן המרחב לחיים עצמאיים בגליל בראשות נגה סיוון, אירוח ורכיבה משותפת של קבוצות לרכיבה על אופני טנדם. הקבוצות מורכבות מאנשים עם מוגבלות בראייה, עיוורים ואנשים רואים.

ערב חברתי

ביום חמישי, 31/8, הגיעו חברי קבוצת 'עיניים לשניים' שהם הקבוצה של המרחב בגליל, לחניון מעיין ברוך. יחד, התארגנה הקבוצה בשטח כדי להכין אותו לקראת בואה של הקבוצה מהשרון. בשעות הערב כשהגיעה הקבוצה מהשרון בטפטופים, החל האירוע והתחלנו להתארגן לקראת ארוחת הערב.

 

 זה הזמן והמקום להודות לכל האנשים והארגונים שתרמו לנו כדי שהאירוח הזה יוכל לקרות תודה ענקית לעוף הגליל שתרמו לנו בשר! תודה ענקית לסרחיו מנהל חומוסיית הבלו-באס בצפון, שתרם גם הוא חומוס ופיתות! תודה ענקית לשף אורי כחלון שתרם לנו תוספות מדהימות! תודה ענקית לבית אריזה בראשית במרום גולן שתרם פירות!

אחרי ארוחת הערב, המשכנו לערב חברתי-מוזיקלי, עם ידיעות קטנות על ההיסטוריה של האופניים, על התרומות החברתיות והכלכליות של פיתוח האופניים ככלי תחבורה. אחר כך המשכנו לתחרות קצרה של זיהוי שירים בין הקבוצות, ולבסוף כמובן כמה שירים מפי צמד "הדקה ה90", יסמין להב ודן דוידוביץ', עובדי המרחב.

בוקר פעיל וספורטיבי

למחרת מוקדם בבוקר, בשעה 05:30, התעוררו מאוהליהם הרוכבים, התארגנו, עשו חימום והגיעו לתדרוך לקראת הרכיבה המשותפת. לרכיבה יצאו 16 טנדמים ו-8 סינגלים! שזה המון רוכבים! הרכיבה הובלה על ידי אילן אדר ואיציק שאול מהקבוצה הגלילית.

 

הרכיבה עברה בשלום וכללה נופים מדהימים של הגליל, מטעים בקיבוץ דפנה, אנדרטת אסון המסוקים, חציית נחל עם האופניים, ארוחת בוקר בשטח, וסיום שוב בחניון מעיין ברוך.

כשהגיעו בשלום הרוכבים, התארגנו להם שוב מהר וירדו לקיאקים! גם כאן מגיעה תודה ענקית ענקית לחניון מעיין ברוך שתרמו לנו את השיט בקיאקים בחינם! עשיתם לנו את השבת.

וזהו, כך הגיע לסיומו עוד אירוח מוצלח מבית ה"מרחב לחיים עצמאיים בגליל".

רמי שטיין מ"עיניים לשניים" כתב
"ברוך שלא חיסר בעולמו וברא בו בריות טובות" (על פי ברכות נ'ח). יישר כוח גדול לנגה ולכל מי שהיה שותף באירוע ובאירוח 'כן ולא השרון'. היה מתוכנן וערוך להפליא. "גדול המעשה וגדול העושה".

 

בסוף הרכיבה היה גם שייט קיאקים  חוצים נחל עם האופניים
לאחר הרכיבה נהנו המשתתפים משייט קיאקים                                                               חוצים נחל עם האופניים

הרכיבה כללה חציית נחל עם האופניים

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן