Skip to main content

תודה על תרומה גדולה, מדליקה ומחשמלת

ויהי אור… "המרחב לחיים עצמאיים בגליל" המנוהל על ידי עמותת נגישות ישראל, הינו הארגון הגדול באצבע הגליל הפועל לשילוב והעצמת אנשים עם מוגבלות, הקים מועדון רכיבה עם סוגים שונים של אופניים לאנשים עם מוגבלות ליד אגמון החולה. המועדון כולל שתי מכולות ארוכות המשמשות כמחסני-אופניים, וכן משרד נחמד. אבל לא נשאר לנו כסף כדי לגדר את המועדון, וגם לא אגורה אחת כדי לחבר את המועדון לחשמל

מצאנו חברה אשר תרמה לנו גדר ואף הקימה אותה, עכשיו נשארה רק בעיית האי-אור/חושך.

מנהלי המרחב בגליל, נגה סיון ועופר מיכאלי, תלשו את שיער ראשם בניסיון לחשוב מאין יבוא עזרי, וגו… ועזרי בא מאדם נדיב מאין-כמוהו, עמירם גליקסמן, בעל חברת "עם הזרם בע"מ", חברה להקמה ושיקום תשתיות חשמל, טלפון ותקשורת מחשבים במפעלים ובעסקים, שמשרדיה נמצאים בקיבוץ גונן.

עוד בטרם שמע עמירם גליקסמן את סוף הבקשה שלנו לחבר את החשמל במועדון, הוא אמר בשפתו הציורית והרחבה: " אין בעיה, עליי!"

מהר מאוד הסתברה העובדה שהעלות הכספית היא עצומה, משום שהעבודה מצריכה עבודה בגבהים מרקיעי שמים, ועבודה של כמה ימים של צוות שלם, ולא שעה-שעתיים כמו שחשבנו בהתחלה. למרות זאת, עמירם הביא את מיטב צוותיו אשר עבדו במשך יומיים שלמים על חיבור המועדון לחשמל.

את הרמת השלטר בפעם הראשונה התכבד לעשות עופר מיכאלי, אשר יצר את הקשר עם חברת "עם הזרם" ועם מנהלה, עמירם גליקסמן.

בטקס קצר אך מרשים נמסרה לעמירם תעודת הוקרה של "נגישות ישראל", והכיבוד היה על טהרת השוקולד המעוטר בסיסמת נגישות ישראל: נגישות=רגישות.

עמירם גליקסמן, בשם חברת "עם הזרם בע"מ", סיכם בשפתו הקצרה והציורית משהו: "היה מדליק".

עמירם גליקסמן עם תעודת ההוקרה

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן