Skip to main content

מידע מסייע

הרצאה מונגשת על ברצלונה – עם חברת "ברצלולה" בשיתוף המרחב לחיים עצמאיים בגליל

ב- 17.8.20, קיים "המרחב לחיים עצמאיים בגליל בהנהלת נגישות ישראל" הרצאה מונגשת בזום על העיר ברצלונה. את ההרצאה העבירו עדי סרי וליאנה קציר, שתי מדריכות טיולים, ישראליות, המתגוררות בברצלונה ומדריכות סיורים בעיר עם תכנים מגוונים מטעם חברת "ברצלולה"

שיתוף הפעולה נרקם במהלך התקופה האחרונה בין נגה סיוון מנהלת המרחב, לבין עדי וליאנה, שנענו בחיוב לקיום ההרצאה בתרומה למען חברי המרחב, אבל לא רק עבורם מאחר וההרצאה הייתה פתוחה לקהל הרחב.

חשוב לציין שההרצאה הייתה מונגשת

עם תמלול של כתוביות למען אנשים עם מוגבלות בשמיעה, ועם הנגשה קולית של התמונות במצגת לעיוורים, על ידי עדי סרי.

 

עדי סרי בהרצאה בזום

עדי סרי בהרצאה בזום

 

 

זו ההזדמנות להגיד תודה לכמה אנשים חשובים שעזרו בהכנות לבועז שעזר בפרסום ובשיווק, למיכל דניאלי שנרתמה לכל ההכנות הדיגיטליות, לחגי המתמלל, וכמובן לעדי וליאנה על הרצאה מרתקת על העיר ברצלונה.

"ההרצאה הייתה מונגשת לי מאוד, גם ליאנה וגם עדי הסבירו את השקופיות במצגת בצורה מאוד ברורה, נהניתי מאוד ואני מקווה שיהיו בקרוב הרצאות נוספות, פנים אל פנים ולא בזום", אמר ישראל, חבר המרחב, בחור עם עיוורון.

כפיר בר, חבר המרחב, שגם הוא עם עיוורון, אמר: "קודם כל ההרצאה התנהלה בצורה מאוד מסודרת ומאורגנת קודם הסבירו על עצמן ועל החברה, אחר כך הסבירו על מה זה קטלוניה וספרד, וכו'. החלוקה לנושאים הייתה מאוד ברורה והיא אפשרה למי שמקשיב לקבל תמונה רחבה של הנושא. גם התיאור של השקופיות היה מצוין, מצד שתי הבנות ליאנה ועדי. תודה רבה"!

עדי וליאנה מחברת "ברצלולה" אמרו לנו: "עבורנו זו הייתה חוויה חדשה ומלמדת. זוהי הפעם הראשונה שהתנסינו בסיור וירטואלי מונגש, ולמדנו המון מהחוויה. אנחנו מקוות שהצלחנו במשימתנו, וגרמנו לצופים בבתים להרגיש קצת בחו״ל בתקופה הלא פשוטה הזו, ומקוות לראות את כולם גם בברצלונה כאשר יתאפשר. מלבד לכך שברצלונה היא עיר יפהפה, היא גם עיר מאוד מונגשת, כך שאנחנו ממליצות בחום לבקר בה".

 

ליאנה קציר בהרצאה בזום

ליאנה קציר בהרצאה בזום

עדי סרי בהרצאה בזום

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן