Skip to main content

מידע מסייע

ביקור מעורר השראה בגליל העליון באירוע חשיפה לסטודנטים ממכללת תל-חי

שעה קלה לאחר מכן, הגיעו 8 הסטודנטים ממכללת תל חי  שלאורך שנת הלימודים מלווים את המשתתפים עם המוגבלות במרחב. מעל שש שנים מתקיים שיתוף הפעולה win- win עם מכללת תל חי בעבודות השדה של הסטודנטים (השנה עם החוג לחינוך, בשנים קודמות השתתפו גם מהחוג לעבודה סוציאלית).

ואז – wow !!

יחד עם מתנדבים ופעילים עם מוגבלות בראייה ושיתוק מוחין מהמרחב ובהובלת סמדר ויובל, הסטודנטים עברו ב- 5 תחנות התנסות , לרבות כדור שער עיוורים, רכיבה על אופני טנדם עם כיסויי עיניים, רכיבה על תלת אופן, התנסות עם אוזניות המגבילות שמיעה ולהתנסות עם כפפות המגבילות חישה ואחיזה. מעבר להתנסות, כמובן שהיה שיח משותף, צחוקים, כיבוד קל ותיאום צפיות למשימה של הסטודנטים.

האמת, היינו המומות והסתכלנו זו על זו. כאילו הן (סמדר ויובל) כבר  5 שנים במרחב, ממש נולדו לתפקיד ונהנו מכל רגע. ואז נזכרנו… גם יובל וגם סמדר היו סטודנטיות של המרחב לפני מספר שנים , ובמשך שנה  השתתפו בפעילות השונות של המרחב. 

תכלס- זו "טבילת האש" מוצלחת  של פעילות השטח הן לצוות המרחב והן לסטודנטים שמאוד מאוד התלהבו-  ומכאן והלאה הם מחוברים ממקום הרבה יותר עמוק לפעילויות ולמשתתפים עם המוגבלות.

לא פחות חשוב- כל המפגש  נעשה תחת מגבלות הקורונה- בזהירות ובמפגש מדוייק של פחות מ- 20 משתתפים בשטח פתוח.

השעה עשר בלילה. חזרנו הביתה למרכז – כפר סבא ורעננה, עייפות אך מאוד מרוצות- יש לנו  צוות נהדר בגליל העליון.


        התנסות באופניים מותאמים לאנשים עם מוגבלות

מאמרים נוספים בנושא

הירשמו לנגישון והשארו מעודכנים
תשאירו מייל עכשיו ונדאג שתשארו מעודכנים כל הזמן